Decoupage di u mobili in u stilu di Pruvenza

In questu articulu, avemu a circà à utilizà a decoupage per fà un anticu mobili una cosa artighjanali originale. Ci sò parechji stili di decoupage: Victorian, cheby-chic , provenza, paese è altri. Dighjà in più nantu à a Pruvenza.

Stile Provenza

Per fà dicoupage di u mobili in u stilu di Pruvenza , fighjenu sempre chì esce da a parolla "Pruvenza". Stu stilu hè a più simplice definitu cum'è l'imaghjini di un paese in u sudu di Francia. Hè carattarizatu da:

Preparazione per a decorazione

Prima di prucede cù decoupage, bisognu di sceglie l'uttellu di mubilitariu chì accodirecce, ancu truvà mudelli adattati per a decoupage di furnizzioni esistenti. Pruvate à cuddà per decorer u vestitore, è cum'è un decoru seremu una impresa di rosati.

Chì avete bisognu à l'altru mobili di decoupage?

Per decoupage avemu bisognu di seguità:

Tecnica Decoupage

E ora avemu trattatu direttamentatu cù u prucessu di transformazione. Cusì, vi cunsiderà passeti à u passiu cumu fà decoupage nantu à u mobili:

  1. Prima, u scogliu di cajera di scatula di scazzetta per rinfurzà a vechja stufa.
  2. Pudemu a pintura nantu à u vestitore in dui tappe è lasciate seccu.
  3. Da a napkin, cutà u ritimu è aghjustate u caghjà.
  4. Fixemu u risultatu cù parechje strata di vernici incolore.
  5. Se vulete, pudete aghjunghje l'effettu di l'antichità. Per fà questu, cù l'aiutu di u vernice lacquer, criemu parechje cracke o carta di munara.

Pudete imbrunà u vestitore cù un pittura scura dopu à a prima tappa, è poi purga in parechji posti cù una candela di cera, è cuntinueghja più a travagliu. E prima di u numare di scena 4 frettu u pettu cun u lapis o spugna, è induve a cera era, u capigliu di pittura vinite fora.

Tuttu u nostru coffra ci hè prestu. Pudete esse fieru di u travagliu di e to mani!