I spettaculi più pezzi

Forsi l'alleanza di più in u mondu sò tradiziunale capunanzu da i stiddi di movie americane, è a facenu cù cerimanzi principali, più precisamente, à partiti chì sò tenuti immedanamente dopu l'entrega di premia è premia. Quì pudete furnisce u vostru vulutu dopu un riguardu còdici di u vestitu di l'Oscar è mostra tutte e vostre bellezza indulgente.

Cumu hè successu questu annu, quandu dopu a distribuzioni in a Vanity Fair in Beverly Hills, certi celebriti fighjanu i specchi pratiche più larghevuli chì ùn anu passatu in bigtoni, è per un pezzu tempu muvintanu l'imaginazione di i fanali è di l'amatori.

Frank stò queste nantu à l'occasioni di l'Oscar-2015

Rita Ora, per esempiu, palesa à l'ochji una vestita sincerta Donna Karan, spiegata i so cadenti, è ghjugna sottu à un trenu longu. Iè, è Irina Sheik, cù a so transformatura di vestite da Versace, animava assai di u so corpu half-naked.

Unu di l'outspanghi più orzerii par i bold girls aghjunghjenu i so cumpagni Miranda Kerr, chì parevanu parti in un vestitivu di Emilio Pucci cun un bare back and cutouts à a cintura. Eppuru, è Jennifer Lopez ùn pudia refuse a tentazione, è hè statu in un novu vestitu cù un scuddà chic Zuhair Murad. In ogni casu, contru u sfondate di altri trappolini di belle bellezza di Hollywood, u so vestitu parianu ancu chaste.

Ùn avete micca darrè di Heidi Klum cù Gigi Hadid. A so scelta hà tocatu ancu e vistimenti di a versione italiana di moda Versace. I slotti ghjuchi, cumminati cù brillanu metallicu è terduvidu negru, eranu stunanti. E in cumpitazione cù altri vestiti italiani, i so vistimenti fighjenu eleganti è modestivi.

Tali mutineri estremi è incredibuli sexy di i biddizza principale di Hollywood ùn lasciate micca spaziu per l'imaginazione. In ogni modu, ùn pudemu sola maravigliate di a so valentia è di a solda, è esperanu novi revelazioni.