Casteddu di Beaufort


Unu di i posti più famosi di Lussemburgu hè u Casteddu di Beaufort, chì si trova vicinu à u paese omonima in u livante di u paese. Ogni annu un anticu bastimentu hè visitatu da più di 100 mila turisti di tutte e mondu. I visitori sò datu l'uppurtunità di passaghju per l'antichi restos di i musichi è di l'altare, fighjate à a sponda di un spiagghinu, visitate u palazzu Rinascimentu è diventanu u licurusu lucaliu locu "Cassero".

Storia di u castellu

L'anticu casteddu, circundatu di un fossa larga, hè stata custruita in u 1150 è u 1650. Prima era una furtizza sicurura quadra cumpresa, situata nantu à una culletta alta. In u XIIe seculu, una torre de aggiungera era aghjuntu à questu, è e porte èranu stati cunviviti. Basatu annantu à un documentu storicu datatu di 1192, hè assuntu chì Walter Wiltz hè u primu pruprietariu di Beaufort.

In u 1348 u casteddu passau à u clan di Orly è si stalla a so propiu per parechji seculi. In u so tempu, a struttura hè cumpletu è significativamente expanditu. In u 1639, u Casteddu di Beaufort fù ripresu da u guvernatore di a provincia di Lussemburgu, John Baron von Beck, chì u cumpletu u novu vapore cù grandi finestali rinascimentivi in ​​a torre principale. In ogni modu, u guvernatore ùn hà micca vulutu vivi è daveru a custruzzione di un novu palazzu Rinascutu. A custruzione di a nova spluta hè fatta da u so figliolu in u 1649, dopu a morte di u guvernatore. U casteddu avete cuminciatu à lentamente colapsu. Dopu à a secunna mità di u XVIII sèculu, u Casteddu Beaufort demucrattu, è in u 1981 si faci parte di u Statu di Lussemburgu.

U palazzu Rinascutu fu accissibile per i turisti solu in u 2012. In più di parechji picculi additivi, u palazzu ùn hè stata reparata è ricustruita è hè stata cambiata da a so custruzzione. I turisti anu vistu una grande sala di recepzione, un comedor, uffizii è stanzi, una cucina, una terrazza è i giardini di luxurii. Caminate per u palazzu di palazzo, vaghjime pudete visità l'anciani stables in l'alti di u nordu, i picculi distilleries è un giardinu di piacè.

Per u turista nantu à una nota

  1. In u vechju casteddu, i turisti sò permessi di scinniri à a sala di tortura, in quale l'utili di i tortuuri medievali survigliu.
  2. In li mura di u casteddu anticu in i cammelli distrutti pudete vede ritratti di qualcosa chì era prima.
  3. In u lugliu, u Festivale di Castello di Beaufort in Lussemburgo. U publicu vide una performance teatrali è e festi splendenti.
  4. In u paese omonimente, situatu vicinu à u casteddu, per i turisti aperti piani di tennis, a piscina, u teatru equestru è u centru d'intrattenimentu cù una pista di skate.
  5. À l'estiu, dopu à u sole, a ruins di u casteddu sò illuminati, chì crea un ambientu di cunfitti, è i fieri è i festività sò stati vicinu à i mura di a furtizza.
  6. Arrampendu a Torre principale di u casteddu, pudete vedere un specchiu panorama di l'albitri di Beaufort.
  7. U novu castellu hà cunservatu tutti l'interiors di u Rinascimentu.
  8. Nantu à u territoriu di u casteddu, u ritrattu è u video hè permessu.

Cumu ghjunghje?

Da a capitale à u castellu puderete trasportu publicu : in l'bus numero 107 o in caru longu a strada CR 128 - CR 364 - CR 357 per 20 min. Da a cità di Ettelbrook, un bus regular 502 hè mandatu ogni ghjornu. U bicicletta chì porta à u casteddu hè PC3: Vianden-Echternach.