Krestovozdvizhensky Cattedrale


Suviera ùn hè micca solu l' Alpi è una festa di schernu di prima scola , è Ginevra , da a strada, ùn hè micca solu un centru puliticu è ecunomicu impurtanti in u sviluppu di relazioni mondiale. Tuttu chistu hè dinò un postu interessante è pittorescu, induve ci trovani ghjochi interessanti cum'è a Cattòlica di l'Exaltation Cross in a cità di Ginevra .

Chì ci hè interessante nantu à a catedrale?

Comu accumincia, a catedrale ùn hè micca unu di i costi spirituali spirituali, ma a catedrale di a Diocese di l'Europa Occidentale di a Chiesa Ortodoxa Russa fora di a Russia. È a so situazione in Ginevra muderna hè simbolica. U rectoru attuale di a chjesa di u 2006 hè l'Arcuvescu Michael (Donskov), a dèima una da a fundazione di a chjesa.

Curiosamente, a terra nantu à quale hè stata di a catedrale hè attribuita per a ghjesgia di a missione russa, ma a custruione è a decorazione di l'edificu hè stata a realizazione à u spece di u tesoru di l'Imperiu Russu è e donazione di cumpatibili. A strada, per i discendenti di famiglie famiglie è e famìglie, u tempiu hà un significatu specialu: parechji matrige sacri è famusi di i sugetti russi, cum'è u battèsimu è funerali sò stati fatti.

Chì duveraghju esse attentu?

U tempiu hè fattu di veru puta bianca in u stilu Russu, è hè coronatu cù cinque domicili ole. I nostri n sittè è u sud sò imbellate cù cruciuti grisgi marroni di 1.4 metri d'altu. À u partitu uccidintali, u pórtico hè stallatu in a forma di una galerie arched curvatu, chì ripone nantu à sei settle. Above a galería cumparisce cunfidendu campanile di un nivulu cun un capu di u cummandante doratu. L'inginuzione principalu à u tempiu hè decoratu cù l'imaghjinà di i prìncipi santi Vladimir è Olga, l'intrata da a porta nord - St Alexander Nevsky, in u latru di u bandu trova l'imaghjina di San Sergiu di Radonezh.

L'internu di u tèmpiu di l'internu hè visualmente dividita da e culonni in trè parte, i mure sò bè ​​è dipinti è decoratu in l'architettura bizantina cù l'ornamentu fiore, simuli di a geometria è u monogrammu di Cristu "XP". I cambiamenti di u templeu sò fattu in u celu celu è decoratu cù stelle d'oru. A cúpula principale hè impaurita in l'imaghjini di u Salvadore in un fondo d'oru, hè circundatu di serafine, è sottu à u friscu, sò dipinti i facci di l'Evangelisti. Tutti i finestri sò stati ammulati cù vitrati, è u tèmpiu stessu hè ancu listinu di icons preziosi.

Di reliquii spiciali, vale a pena attente à:

In u perimetru, u bastimentu di a catedrale hè circundatu da una cedera cù l'ornamentazione di cruciuti da u doru, è à u circondu di u tempiu hè un giardinu sicuru. Sfortunatamente, i cataclysms politici in u mondu sò ponu dannu à parechji monumenti di a storia è di a cultura, è a Cattòlica d'Exaltation Cross in Ginevra ùn hè micca eslevazione. Oghje, l'edificu hà bisognu di una restaurazione storica è vandali.

Cumu a Catedra di Santa Cruz in Ginevra?

A manera più faciule à acquistà a catedrale hè cù l'autobus numero 36, a strata di Eglise Russe, stà un pezzu di passi da u destinazione. Se ùn avete micca prestitu, pudete piglià buses Nos. 1, 5, 8, 25 - stop Muséum o Nos. 1, 5 and 8 à u fiatu Florissant. Ma in i duie versioni di l'ultima versione duverete caminariate un paru di blocchi. Pudete truvà à a Cattidrali di Santa Cruci, per taxi o da nantu à un car rental cumunitali.

Comu nant'à qualsu istituzione religiosa funzanti, i curiusori ùn sò micca permessi, ma puderete uttene à u serviziu senza alcuni prublemi, u so schedariu deve esse specificatu nantu à u situ web di a catedrale. Bastamente tutti i servizii sò purtati in russu è solu in ocasioni in francese.