Basilica di Notre Dame


A Basilica di Notre-Dame hè a catedrale di cattolici in Ginevra Suisse. Okku u locu principalu in impurtanza per i peregrins chì facenu a via di Ghjacobbu. In a catedrale sò stati furnuti.

Un pocu di storia

A basilica fù custruita in a fine di u XIX sèculu secondu i canoni meglii di u stile gòticu. A custruzione di u tempiu hè fundamentalemente distinta da altre edifiziu di Ginevra. U principale materiale in a custruzzione di a catedrale era ghjaia. Prima di ellu, solu briunare è petra sò stati utilizati. Questu distinguieghja significativamente a custruione di a cattulica da l'edifizii circustenti.

Ciò chì vede?

No menu notevale hè l'internu di a cattidrali. Un grande quantità di vitru è bas-relief hè stata cunservata finu à l'erecciramentu di u tempiu. Qualchì parechji parevanu assai dopu. A catedrale custrìa parechji santu catòlichi, ma u valore principalu hè l'scultura di a nostra Signora. Hè custruitu solu di a pietra bianca. Dopu à a catedrale per Papa Pio IX. Dopu, in u 1859, a basilica era cunsacrata.

In 1981 a cattidrali hè stata tutta di ristrutturazioni, è hè dispunibile per visite. A visita di a catedrale hè liberu, ma ùn pudere micca vende in ropa aperta.

Cumu truvà a catedrale?

Dopu l'estazione di ferrovia à a catedrale pudete avvià vicinu per andà in u quadru di a stazione. Un altru locu reute di Ginevra hè a Catedra di San Pietro , chì hè ancu obligatariu per una visita.