Palais des Nations


U Palais de Nazioni o Palais des Nations a Ginevra ocuvà un grande complexe di edifici, quelli chì ùn anu accade micca una urganizazione publica. A custruzzioni di l'edificazioni durò deci anni, di u 1936 à u 1946, anche si in prima anu avutu una altra urganizazione - a Liga di e Nazioni.

Custruzione di un cumuni di palazzu

U primu palazzu di u complexu hè struitu in u 1938 in un di i posti pitrali di Ginevra - Ariana Park. U postu di u legnu legatu una famiglia di aristucratici chjamatu Raviyot de Rive. In a vulintà, una cundizione interessante hè statu prisintatu, sicondu l'urdunesi facini à mantene e paesaggi, chì si prisintu in u parcu di quelli ghjorni chì era un pruprietariu privatu, à vuluntà. Funziunamenti cumpldi cumpetenu a obbligazione, in più, nantu à a so iniziuzione in u Parcu Ariana retevenu chalets, una pussibuli di i so famosi, a so età hè di trè seculi e mezi.

Cinque architects famosi - i premiaturi di u cuncorsu - travagliavanu simultaneamente nantu à u prughjettu di edificazione. Sottu u primu Palais des Nations, una càmpera tempurali chì cuntene i ducumenti più impurtanti, chì sò:

  1. Lista di nomi di paisi di a Legione di Nazioni.
  2. Una copia di u ducumentu principali di a Liga di Nazzioni - Cunvenzione.
  3. E mudiche di muniti di quelli stati chì assistenu à l'Assemblea di u 10 anniversariu di a Liga di Nazioni.

Hè interessante

Hè sappiutu chì l'architettu svizzeru svegliu Le Corbusier ùn hè micca diventatu parti di u legendariu cinque solu perchè u prughjettu chì hà creatu era inchiato, u culore chì hè statu pruibitu di utilizà in i termini di a cumpetizione. Uni pochi anni dopu u travagliu di Le Corbusier era sempre apprezzatu, i fini di l'edificiu sò prototipi di palazzi da u so prughjettu.

Dopu un traslocu di u complexe di palazzu à l'ONU, i stradori edizzioni eranu custruiuti chì inclusi l'organisazioni pocu più impurtanti: a UNESCO, l'OIEA è cusì.

U Palazzu di Nazione hà dettu quellu ghjornu

Oghje, a durata di u complexu di palazzu hè 600 metri, è l'area okkupatu hè comparable à quellu di Versailles. Prima di u Palais des Nations, ci hè un quadru di u stessu nomu, u decoru principali di u quale hè un canonicu figu, u caprettu di quale averebbe esse diretta à u palazzu di u Palazzu, s'ellu ùn era micca attaccatu à un filu. À quale anu dumandatu l'autori di u monicu munumentu, ùn hè micca difficiule.

Ogni annu, u Palazzu di a Liga di a Nazioni in Ginevra sarà a sede per i meglii di cumerciali internaziunali, riunioni, cunferenze almenu 8.000 voti. In l'absenza di ricevuti ufficiale, i palazzi di u Palazzu sò accissibili per l'ochji di turisti, cuncerti, esibizioni è l'altri avvenimenti culturali più grandi.

L'impurtante hè u fattu chì u Palazzu di Noti in Suvietica hè stata custruita è aghjurnata, chì face u so ideale statali. Dopu, a tradizione hè apparse per pagà a riparazione o a custruzzione di edificazioni da i paesi membri è prisentà cum'è un rigalu per l'ONU. In più, sò datu tutti tipi d'arti ogetti chì supprimenu a cullizzioni di u museu di l'urganizazione.

A infurmazione infurmata per i turisti

U tempu di u Palazzu di Noti per e excursioni turisticu ùn hè micca custanti. Da settembre à marzu, u Palazzu hè apertu tutti ghjornu di ghjornu da 10 à 16 ore. Da 12 à 14 ori - lunch break. Da aprili à ghjugnu, u Palais des Nations hà travagliatu sette ghjorni à simana. L'ore di u travagliu è u pranzu in pranzu sò manteni In l'annu di l'estiu, l'excursioni sò realizati annantu da 10 à 16 ore, senza interrupzioni, ma cù appuntamentu. U tempu di scursu hè 1 ora. Prezzi di u prezzu per i visitori per adulti - 12 CHF (franchi sui); studienti, pensioni è invalidati paganu 10 CHF, i zitelli - 7 CHF.

Per arrivà à u Palais des Nations à Ginevra hè simplificatu. Pudete utilizà i servizii di trasportu publicu. I buses seguinu à e rotte: N ° 28, 8 F, z, V, 18 vi purterà à a strada "Appia", da un passaghju di cinque minuti. Buses No. 5, 11 stop à u Palais des Nations, è i numeri di trammi 13 è 15 si nevene à a Nazioni, chì hè dui minuti da u destinazione. Inoltre, i servizii di taxi estentanu sempre dispunibili chì vi purtate à l'entrata à u Palais des Nations.