U museu Barbier-Mueller


Ginevra hè una cità chì apre u grandi prospecte per i viaghjatori, cum'è qualchì bastanti musei privati ​​è pubblici di diversi orienti quì. Unu di elli hè u museu Barbier-Muller, chì hà rijumpiattu artifacti archeologichi unichi sottu à u so canzone.

Storia di u Museo Barbier-Muller in Ginevra

A cullizzioni di u museu hè stata basatu annantu à duie cullizzioni privati ​​di i colectores suizos Tuttu avianu cuminciatu cù Josef Müller, chì a passioni hè giugrafica di Picasso, Matisse, Cezanne è a reutilzazione di pittura rara. Ntô 1918, hà sappiutu riapparà una cullizzioni impressiunanti di l'opere di questi è l'altri artisti. In u 1935 Muller hà fattu esse u organizzatore di l'esprissioni "Africanu l'Artu Negru", exhibitu per quale ellu hà ancu sceltu da cullezioni privati. Frà l'altru, per esempiu, era a mascara di Gabonese, chì in u futuru acquistò u Museu Barbier-Muller da u poeta Tristan Zara.

Jean-Paul Barbier, a seconda persona involucrata in a creazione di u museu, era maritata à a figliola di Josef Müller. Hè cum'è u so babbu, era interessatu in l'arti africani è l'uggetti di a vita di u ghjornu, in particulari, cù masks, armamenti, oggetti religiosi. U museu Barbier-Muller hè statu stabilitu in u 1977 dopu a morte di Josef Müller. Oghje, u numaru di exhibiti di u museu hà digià oghje più di 7000 articuli è a cullezzione cuntinueghja à esse rinuminata constantemente da i discendenti di Mueller.

Esibizzioni di u museu

U museu Barbier-Muller in Ginevra vi purtaranu à l'artifacti di l'antichi civiltà di i Zapoteci, u Nax, l'Olmec, l'Urine, Teotihuacan, u Chavin, i Paracas, i Tribus d'America Centrale. Inoltre, ci sò ancu elementi ligati à i culturi di l'Aztecs, Mayans e Incas. I più veiculi di u museu sò più di 4 mila anni. L'articuli cchiù rarici sò quì a ceramica di a civilizazione Olmec è a figura di Hueueteotl.

Avà u museu di Barbier-Muller spessu torra organizza exhibi viaghjà, crea catalogi è libri in colors.

Cumu visita?

U museu Barbier in Ginevra hè unu di i principale attraversu di u paese è hè aspetta per tutti i visitanti di ogni ghjornu da 11h a 17h00. Cotone per adulti custa € 6,5, studientu è per pensioni 4 €. I figlioli sott'à 12 anni anu admission free. Pudete ricevi à u museu da autobus 2, 12, 7, 16, 17.