Vendensky Cesis Castello


U Casteddu di Cesis, ancu cunnisciutu com'è u Casteddu Wenden, hè situatu in u centru di Cesis , in u territoriu di u Parcu Naziunale di Gauja . Dui funziunalità distinti da l'altri castelli di castello in Letonia: prima, di tutti i castelli, u Vendenskiy hè u più grande è, in segundu, hè piace ben conservatu in compara cù u restu.

Storia di u castellu

Stu territoriu era abitata abitata da i venditi - da questu u nomu di u casteddu. In u principiu di u XIII seculu. Ordine di i Swordmen hà impone un casteddu di petra nantu à i ordini di u primu Maestru di l'Ordine di Vinho von Rohrbach. Per un bellu pezzu, ci era una legenda chì u maestru era quì, è mortu à mani di unu di i frati di l'ordine (quandu fù più tardu, infatti, mortu in u casteddu di Riga ).

In u 1237 l'Ordine di i purtatori d'espada s'unì à l'Ordine Teutonicu è divintò cunnisciutu in i so tarri cum'è l'Ordine Livonianu. Hè in i cronichi di l'Ordine Livonianu chì u Catedrale di Vendis Cesis fù scrittu prima. U casteddu hè diventatu a residenza di i Maestri di l'Ordine, ogni annu una reunione d'altimilii hè stata tenuta quì. Ùn hè una volta o duie volte quì, i questi di a guerra è a pace si dicenu.

À u XVI sèculu. Tori custruìanu torrenti di torna, è hà acquistatu u prisentazione davanti.

In u 1577, durante a Guerra Livonienne, l'armata russa combattò à i mursi di u casteddu sottu u dirigenti di Ivan the Terrible. Allora, in u panicu, l'asditi sminuzzaru u casteddu, causannu danni irreparable à questu. In seguitu, u casteddu era rimessu distruttu à u cursu di l'ostilità. In u XVIII seculu. hè stata completamente inutile per l'usu è era abbandunata.

À a fine di u seculu XVIII. in i ruvelli di furtificazioni era custruitu New Castle - un manchore in dui piani cun un attrezzu, chì servia di a residenza di u Conte von Sivers. A torre di Lademacher hè stata fatta da quì, a bandiera letona era muntata nantu à a torre.

In u XX sèculu. u casteddu hè statu restaudu diversi volte. Da i 1950ini. in u novu casteddu hè u museu di storia è arti di Cesis. L'esposizione permanente di u museu hè dedicatu à a cuntribuzione di Cesis in a storia è cultura di Letonia. U museu ricustruisci l'interni di a prughjettu di u locu residenziale: una biblioteca, una sala di caffè, un cabinet. À a biblioteca puderete svià a torra, induve una robba d'observazione hè furnita.

Cosa da fà in un castellu medievale?

Vendensky Cèsidiu di Cesis è l'area circundante sò stati dispunibbili per inspeczione. Quì pudete:

  1. A visita di e camere di u Maestru di l' Ordine è appena più nantu à a so vita di u ghjornu.
  2. Trasfigurau in i ziegge di i ziegge di u casteddu , illuminà u vostru modu cun una lanterna cun una cannila. In u Medievu, hè stata creatu chì un puderia micca esse di queste mazge, quandu unu di i prigiuneri ùn puderanu fughje, era accusatu d'un affare cù u diavulu.
  3. À una scarpada è stagnant, scenderà a torre , da unni pudete vede u Vecchio Città.
  4. Andà in u giardinu in u tribunale di u casteddu, induve una persona particulari viaghja (u giardinu hè apertu in l'estiu).
  5. Fighjate à a furmazione di ghjuvintù è appena più nantu à u travagliu di i diamanti antichi.
  6. Ritorna nantu à a barca in u casteddu parcu in l'estiu o in pattini in l'aria aperta - in l'inguernu.
  7. Listen to the concert of chamber music in the castle garden and take part in a festa medievale.

Hè nutate chì un pappu rochju-rossu-biancu cambieghja sopra a torre di Lademacher. A prima menzione di a bandiera letona hè cunnessu cù Cēsis, per quessa a cità hè cunsiderata a so patria.

In questu sensu, u Museu di Storia è Art de Cesis hà cullatu u più grande coleczione di materiali storichi in Letònia nantu à a storia di a bandiera nazionale. Vale di vede

Cumu ghjunghje?

Da Riga, chì hè di 90 km, pudete attruà Cesis nantu à u ferru. Ci sò autobus di a capitale è busi interurbiani (u tempu di viaghju hè menu di dui ore). Da a stazione di bus à u casteddu hè ponu ghjunghje à pede o in busu (stop "Castle Park").

Per u turista nantu à una nota

A proximità di u Novu Casteddu hè u Cèssu di u Centru di Informazioni Turismu, induve puderete acquistà infurmazioni nantu à u castellu stessu è altri viaghjèssi di l'antica cità.