Zoo di Sarajevo


Bosnie-Herzégovine hè un state relativamente chjuca, chì hè u 90% coperto per e muntagne, chì significheghji vaddi è gole. In cumbinazioni cù una varietà di corpi di acqua, u territoriu di BiH crea e cundizioni maravigliosu per a vita di una quantità numerosa di spezie animali, a maiò parte di quali sò rapprisentati in u zoologico di a capitale. Per esse acquaintie cù l'almenu parti di a fauna bosnia per u zoologia hà avutu a piglià circa 8,5 ettari.

Ciò chì vede?

U Zoo di Sarajevo hè stata fundata in u 1951. Per più di 40 anni, u zoologique hà cuntenutu più di 150 spezie d'animali, per quessa era sensu un orgogliu naziunali. Una quantità enormi di fondi pubblichi hè stata attribuita per u mantenimentu di l'animali, perchè chì u zoo era abbitatu è confettu è ancu per quelli raporti di fauna chì stanu in un ecosistema unicu. Ma sta cuntinuava finu à a guerra bosniaca, chì hè stata in l'anni 90. Sta pagina tràgica di a storia pigghiò micca solu a vita di i persone, ma tutti l'animali di u zoo. Uni di elli falonu da a manciari, ma a maiò parte di elli falonu da artilleria o franciatore. Un annu hè statu registratu, chì era persu duru - hè un omi. Allora, in u 1995, u zoo era vittutu tutta.

Restaurazione in u zoologique in u 1999. I animali anu accumpagnatu è i misure sò stati riesci per espansione u zoo è u so sviluppu. Pò esse dichjaratu chì u zoològiu hà cuminciatu à vive una nova vita è ancu s'ellu u guvernu cura assai, i so primi anni ùn sò micca vinuti, chì oghje hè questu quattru più di quaranta eticheghjani d'animali. Ricertamenti, un novu terrariu hè acquistatu, in quale parechji spezii di rèttili viaghjeranu. Un territoriu di un quatru cadale hè ancu preparatu pè u mantenimentu di i predaturi - pumas, lions è meerkats. Hè urdinatu chì prontu u numaru di animali ùn serà micca menu di trent'anni.

Induve hè situatu?

U zoo in Sarajevo si trova in u nord di a capitale in Pionirska dolina. Vicinu ci sò dui pareti di autobus - Jezero (rotta 102, 107) è Slatina (ruta 68).