I routi naziunali chinesi

U vestitu naziunali di a China hè Hanfu, chì significa, a ropa di a dinastia Han. L'armata Hanfu, fatta di tela russa è negra, hè stata utilizata per l'avvenimenti formali è impurtanti, u biancu era cunsideratu di u luttu è era usatu raramenti, i culori ori è gialli eranu purtati da l'imperatori, a so famiglia è a so persone.

Dopu à a mità di u 30 anni di l'ùltimu seculu, quandu a monarquia chinesa anu parechje esistenza, un esempi tipicu di roba chinesa naziunali pè e donne era tsipao. In i paesi di lingua inglese, cipao hè più comunmente chjamatu chonsam, chì si traduce cum'è una cammisa. I primi vestiti eranu semprici abbastanti. Hè custruitu un pezzu di tela cun duie funnuti è un cuddinu di colu, avianu cincu buttuni è un cut from front.

U rozu u tradiziunali chinesi naziunali

U roba naziunale di a donna chinesa era fatta di diversi tessili - dipenda da a prosperità. I prudutti di cotone è di cannarozzu eranu usati da persone riti migliori, i tessuti di sita eranu usati da aristocrati lucali. I roti tradiziunali per i sposi chì sò incinta, sò trousers, sputiti senza zipper o buttuni, cù una cresce oblicu nantu à a panna. Hè struitu chì l'attire hà permessu à ùn passà a forza impura in u ventu di una donna incinta. In a Cina, crede chì un pianu à una donna - hè bella assai. Per ùn fà cresce una perna, da e zitelle di a zitiddina infirmine falanu. Questa prucedura hà causatu severu duluri, malati di a ghjala, è in certi casi ancu invalidità.

I Rougetu Naziunale di a China sò sempre in moda. In i carrughji di a cità, in l'uffiziu pudete meetu una donna in un cattu. À l'indumentu naziunale pò esse aghjustate corta bracciale, capelli è capelli, chiste . A principal diferenza di i vistimenti tradiziunali di a China hè a dulcezza è l'eleganza di cut, brodite tradiziunale, buttone-nodi è braid.