Rota di Ginger durante a gravidanza

A ràdica di ghenzu pò esse usata com'è una bona aromatica per paltar è di altri pranzi, aghjunghje à tè o simu solu masticatu una piccula fetta. E donne incinta in spessu usanu da eliminà a nabbrisia è di cuddà nervi. A cumpusizioni di ghiacciule includenu numerosi aminidià, ferru, fosforu, magnesiu è calciu, è ancu zincu. Tale una cumpusizioni durante a gravidanza serà assai utile. Ma ùn scurdate micca chì pudete aduprà a razza di ghignavu durante a gravidanza di medecine solu dopu cunsiglià u duttore.

Ciò chì hè utile per l'arganu di ginger durante a gravidanza?

Cù l'iniziu di u gravidenza, l'immunità di a donna si debilitava, è u so corpu pò esse facilitatu da vittime cù virus è bacteria. Quandu hà imbarazzu cù un friddu, hè bonu per fà u tè cun ginger . Furtificeghja u sistema immune è aiuta à u corpu per crecià più forte.

À tempi tempi, u zucchero aiutà à superà i sintomi di a tossicisia: mareosità, nausea è vomiting. Questu hè duvuta à u fattu chì, diluting u sangue, acchianava i prucessi metabolichi. U razziu di sta pianta aumenta l'appetite e elimina a sensazioni di gravità in u viaghju gastrointestinali, rinfrisa a furia di a gasa è a diarrea.

Ginger hè un stabilizante d'equilibriu di u statu emotiu, chì hè assai impurtante in u gravidenza. Cù u so aiutu, pudete a cummà cù una ansia, meditazione, irritabilità o apatia irraasonable.

L'arvulu ardente pò esse usata no sulu in forma fresca, in a gravidanza, u ginger jungle hè ancu utile. Malgradu u longu almacenamiento, ùn perde micca e so qualità utili. Ginger in a pianificazione di a gravidanza aiutà à rinfurzà u corpu, à migliurà a immunità prima di a missiunà di u portu di u zitellu.

Ma ùn si scurdanu di e contraindicazione di sta pianta miraculosa. Ùn pudete manghjà micca di ghjustu in a fini di a gravidanza, in particulare cù gestosi, è di e donne chì anu avutu prublema prublemi cù gestation. Ginger hè contraindicatu in:

L'allergii à a pianta è a crescita di a temperatura di u corpu ancu aplicà à contraindicazione.