A figliola di Michael Jackson cambia u so culori di colori una volta di simana

Fans ùn seguite cù i trasfurmazioni di Parigi Jackson. U ribellu di 17 anni, scandalizatu à tutti cù un capeddu rossu rossu è un corta haircut, è avà diventatu in un platinum blondie.

U cambiamentu di l'imagine

La settimana settimana, una bruna, cù rizziulu longu, andò in un salonu più sinu è partiu un pezzu di i so capelli, facendu un erizon. Ciò chì si spiccò da u so capelli, hà hà appiccicatu quasi laranje.

Tuttavia, questa cambiara pare à a so piccula, è andava di novu à un indirizzu intellettuale, affissenu un novu capu davanti à u parrucchieri-stylist. Dui uri dopu, Parighji, chì ùn era micca longu u so picciriddu, hè partutu senza pare, divintò una bionda.

Specialists note que u novu capeddu di u culore sottumissi à l'ochji, ma l'ordine di l'età vechja, facennu parighjinu di Parigi cincoccasioni.

Leghje ancu

Granati Saturatu

Dopu à a morte di u Re pop, Catherine Jackson divintò u tutore di i so trè figlioli. L'abuela è a neera anu una relazioni assai peculiar. Una donna giovanile prova da dimustrà a so età adulta è si faci tuttu in difesi.

Catarina ripetitamente dumandò à Parighji per ùn mancà un capelli accurati, dicendu: cumu si li piace u so capelli longi. Dopu à u persunale anzianu cunvinta chì a zitella ùn ùn fumava, ùn hà micca micca parte cù l'addiction, ma decisa di vede quale hè u so rispunse, l'insideru dicia.