Uni pochi ghjorni dopu à u nascita, Blake Lively hà pigliatu un passaghju à a tola di u so assistente

Riceramente, i fanni di l'attrice Blake Lively hà apprezzatu cù ella è u so maritu, Ryan Reynolds, u nàscita d'un segundore zitellu, è oghje a bellezza radiante hè ghjuntu messu in publicu. A ragiò di chista era a festa di u megliu amicu è a so assistente Jessica Rose.

Ùn pudia micca miss this event!

Dumenica, l'attrice di 29 anni hè stata vegiata in New York accumpagnata da una donna. Blake hè alluntanatu di u vittura è hà stesi per una di e case in New York. Hè chjaru chì u più impurtante per una attrìzia hè induve andarà. Gattiva u piacè di i paparazzi cù un vechju furioso è bè piazzatu: un stile bellu, vestitu nìttimu filettinu, tacchi alti è assai più. Ma a figura di l'attrice è ùn pò esse cunsiderata. Blake manteneu u so stomacu cun u so mani è a so giacca.

U ghjornu dopu à a tola, Liviu impose nantu à a so pagina in Instagram una foto di Jessica Rose, firmendu cum'è questu:

"Sugnu a bedda più bella chì aghju mai vistu. Inoltre chì, sì un amico amicu. Ùn pudia micca miss this event, perchè sò ciò chì hè importante per voi! Grazie per esse tutta per mè. Felicità è amore! ".

A strada, cum'è assai furtizzi avianu nutatu, Ghjè cun Lively, ci hè nè u maritu d'u cumpagnolu Ryan Reynolds, nè i so figlioli. Forsi, un babbu passaghju decisu à questu modu per dà un restu à a so sposa dopu à partitu.

Leghje ancu

Blake crede chì a figura dopu a nascita hè bella

Dopu à u nascita di u primu zitellu, Ghjuvellu hè stata in furmazione di parechji mesi, chì mostra a figura ideale nantu à u settore di a film "Otmel". In ogni casu, l'attrìzia hà ripetitu in questa esercitassi pressu à una donna è critica a so forme dopu à dà nascita, questu, per trattà a sopra, hè incorrecte. In a so entrevista per u sunrise show, Blake pruvucò ste parolle:

"U cunsigliu ingiustu è ridiculu per discutiri l'aparicio di una donna chì, pocu di ghjorni fà, forsi mesi fa, hà datu una nova vita. Perchè una donna, questu hè u pezzu più felice in a vita è u zitellu annantu à qualchi parli vacanza hè solu listessa. Dopu à u nàscita, u corpu pare mancu diversu, ma hè fine. È ùn pagà micca attente à quelli chì vi diceranu quarchi cosa di questu. "