Cumu attaccà un fazzulettu nantu à un mantellu senza collarlu?

In u periodu d'oghje è invernu, unu di i tipi d'articuli più preziosi per e donne hè, per suprattuttu, un mantellu. Per fà cose un capelli di u disignu utilizate una gran varietà di materiali, spirimendu di stili è mudelli. Un collu in un mantellu hè un elementu chì pò esse un accentu di l'imaghjini, in ogni modu in i tempi ricenti i favori di i podis sò i mudelli senza stu ditagli constructiu. U cullettu tutale permette di fà u capeddu ancu elegante è femine. In ogni modu, in u clima fretu, l'assenza di u collu ùn hè micca u benefiziu di i vistimenti. In questa situazione, u prucedimentu vene accessori, cum'è scarves e scarves. Ma ùn hè micca abbastanza per avè accessori simili in u vestitori. Hè necessariu di sapè cumu ligà un fazzulettu nantu à un mantellu senza collarlu, perchè chì l'imaghjera fideghja stilosa è attrattiva.

I modu di ligami

Un mantellu senza un cùarpu cun un pappu stà astu più affissante chì cù un piccolo di ghiaccio o un ghjudicore cù u collu in alta. Sì avete arraggiari un uttellu tutale di u collu, u risultatu ùn devenu micca abbastanza per piacevi. I stylistici sò prupone à avvicinari l'assestatu cù l'imaginazione. Allora, cumu per attache un figliu nantu à un mantellu senza collarlu?

  1. Stu metudu hè adattatu in casu à u capu ùn hè micca decoru cù dui fila di buttoni o altre elementi di decoru chì ùn deveru micca esse elliati sottu accessori. Hè desirabile chì u pezzu hà una durata di almenu un metru. Dopu avè principiatu? Tromba un pezzu vicinu à u to collu per chì a larga di a liberta finisci da a fronte hè a stessa. Allora fate un finu di u ciclu à u collu, è tene cù u nuddu puntatu in fronte. Spread the knot, facenu cusì boni comu u pussibule, è aghjunghje sottu à u turnu, allinamentu di i prupietà in i cimi libri.
  2. U secondatu metu hè utile in casu ùn avete bisognu d'amparà i buttone o ùn piace micca quandu l'accessori hè in u muvimentu di u colpu di u ventu. Prima di vultà un pappu nantu à a vostra mantega senza collar , assicuratevi chì a so longa hè abbastanza. Pigliate un pappagallou cù u to collu, allinamentu di e findi chjappi. Pigliate l'asciugare finitu cù un filu di pezzi, pruvatu à fà u filu di a so vicinu per elli. Torna a mutazione resultante cun una figura ottima è u filu nantu à a testa. À u listessu tempu, u nodo deve esse darreri. Ocultaghju sottu à a bobina, è davanti à pusà u fugliale cù una onda bella.

Dopu avè maestru di sti dui modi simplici di vittureci, ùn ùn firmà micca! L'esperimentu è a vostra imagen serà sempre unicu.