Ughjami venoso

Per furnisce i primi aiutu per u sagnu , avete prima stabilitu u tipu di sagnu . A assistenza impagamente assicurata pò aggravate significativamente a cundizione di a vittima. In questu articulu, vi cunsiderà quellu chì carattirizza u sagnu veninu è cumu fà cura.

Signs of bleeding venoso

U biancu venoso hè a perdita di sangue com'è u risultatu di danni à i vini. I vini sò vapuri cun parenti finti, purtendu u sangue à u cori da i capillari d'òrgani è di tissuti. U sangu circulannu da i vini, cuntene di dixidi di carbone è hè poviru in l'ossigenu.

U sangue venoso hè carattarizatu da un culore russu o chjucu. Scale da a ferita in cantu è cuntinuamenti, lentamente. In casu di danni à vini grandi, in questa pressioni di u vinu hè crescita, u sangue poverete cun flussu, ma, com'è regula, ùn manca di pulsate. Tuttavia, quarchi culpa si hè un liggeru rippliu assuciatu cù a trasmissioni di una onda di pulse da una arteria chì passa vicinu à a vena dalla.

In regula, u sagnu venoso hè stata per via di ferite profonda o tagliu . Stu tipu di sangramentu hè periculatu micca solu a probabilità di perde una quantità significativa di sangue, ma ancu u risicu di l'embolismu à l'airegiatu - una cundizione fatale. Questu hè dovutu à u fattu chì e lezzioni venosa di vini grandi, sopra à l'articuli di u corpu, prupone l'aria per i feriti di l'aria à l'ora di l'ispirazioni. U periculu hè l'aria purtata per i vini, chì righjunghja à u musculu di u cori.

Stopping of bleeding venoso - primi aiuti

Cù pruvucanti venendu, l'applicazione di un tourniquet hè generalmente micca necessariu, in cuntrastu à un arteriale. In questu casu, l'eliminazione di a perdita di sangue si facianu da un altru mètudu, usendu un attache di pressa. In ogni casu, prima di questu, avete daveru à l'area di preghjudiziu una pusizioni elevata, per chì u sangue poverà da l'area dannigata.

Aduprà un attache di pressione hè megliu per utilizà un saccu ind'è individuale. Se ùn ci hè nimu in manu, pudete aduprà una gasta sterile, un fasciante o giarosa wipes folded in varias capas. Un pezzulttu neu hè appiicatu nantu à i materiali usati.

A bassu di pressa hè superimposta à quì sottu sottu u zona dannigata, perchè U sangue venoso hè trasportatu à u cori via vaghjime periferali. Per rinfurzà, un fendu vene. È u bandage hè struitu, uni pochi rivoluzioni, altri cun insuffisazioni stretti u sagnu pò intende.

Sì u sangue pò esse firmatu, è a pulsazione hè cunsirvata sottu, allura u venditu di pressa hè appiicata bè. Se u sangue cuntenenu u so flussu è u bandaggiu accumincia a macerà una volta, dopu varias capasti di gase (bandage, napumi) sò deve appiicati nantu à a prima è novamente fermatu in revenu.

Se ùn ci hè micca u vende di pressa à a mani, u locu pà sempre in u cuntenutu di i pene. Quandu u so sangue di a manu, deveru bisogruppallu. Inoltre, l'hemorrhage venoso ferma per a flexione massima di u ramu (supérieur or lower). U bravu curvatu à l'articulu di u coddu sarà bandaged, appuntamentu l'impadronie per l'ombre. Ciaccate à a articulu di u ghjinochju a voglia hè stata vesa, u liggeru a shin à a coscia, o, per doblegà a perna in l'articuli di u gattu, riparà a vendezza di a massiglia à u troncu hè rializatu.

Un torniquet cù un sagnu venoso hè impostu solu per u casu di sera di sangu. U tourniquet hè ancu aplicatu sottu a ferita, nantu à a robba o bandage. Assicuratevi di scriviri na nota chì indicanu u tempu di applicazione di u purtellu. Ùn hè pruibitu di mantene a tourniquet per più di 1,5 - 2 ore - deve esse eliminata da parechji minuti, pressu a vena malduta cù i vostri ditte.

Dopu piglià e misura supra, a vittima sia devi esse mandatu à l'uspidale.