Bluemarine

In a stagione di a primavera-estiu 2013, Bluemarine hà introdutu un novu ghjocu lucbuku di vestiti di eleganti è di moda. Modellini romantichi è prudutti di vestiti d'istati è sarafani fatti di tessuti arbi è ligne in stampi fiurali brillanti, piace l'ochji di ogni fashionista. A marca italiana Bluemarine hè sempre piace à i so fanelli cù bè accessori è decorazioni. Accunciate cù stampi animaliificati edifizzioni eleganti in i sfumaturi blu in u celu staghjendu maravigliate cù a bellezza di a saturazione di culore.

Firm Bluemarine

Abbigliamento Bluemarine hè u più "doll" in u mondu mudernu mudernu. Puppet features in tutti i prudutti cù u logu di Bluemarine, cuminciendu cù u culori è l'ombra è finisci cù elementi individuali di furie è bellichi. Sta marca italiana hè stata fundata da u designer Anna Molinari è u so maritu Jean-Paolo Tarabini in u 1977. Dapoi u tempu, u moda chì hà avutu tutte e cumpetenze di travaglià cù e tissuti, cuminciò à participà à u disignu, cum'è per appricà. U so maritu cuminciò à trattà cù e prublemi finanziarii di a cumpagnia stabilita. In quantu à u nome, solu ghjudiziu u craving è l'amori di a famiglia à u culore celu è a prufundità di u mari. A cumpagnia possa un assortimentu riccu chì include indumentu di eleganti è d'alta qualità, perfume, accessori, colture miste è ancu prodotti di casa. U veru di a cumpagnia, chì hè stata creata cun l'a famosa cumpagnia chjamata Global Watch, hà ricivutu pocu à a popularità speciale. Tali prudutti sò distinti per a durabilità è di affidabilità, in più sò stylish e notevili, grazi à a dicurazione di cristalli Swarovski. I tali miraculi sò creati in culori classici brillanti - in una sfarenza blu, oru o argentu tradiziunale.

A cullizzioni Bluemarine sò sempre suluzione invechji è invechji. Trà i prudutti di sta marca, ùn puderà micca truvà vestiti conservadori di stilmenti è tracci è tracci classificate, chì a ropa di l'impresa hè creatu per i persone chì ùn sò micca temerati è amate à pruvà. A marca pò vene a sti pirsuni chì ùn pò micca imaginate a so vita senza cose senza aspettu è vividi, prudutti luxurii è feminine. In questa scelta è a decisione pò esse ghjudicati nantu à a struttura è di u culore di ogni cullizzioni. I culori più prevalenti sò blu, blu, aquamarine, altre sfumature marina, tigre è stampu leopardo, è cumerciu, in u so primu fiatu, tesseri è materiali incompatibili.

Collection Bluemarine primavera-estiu 2013

Dopu a settimana di a moda di u mondu, i novi prudutti di a marca italiana anu prisentatu. A cullezzione di Bluemarine 2013 hè carattarizata da tranquillità è romanza. Furtuna da a so feminità, i vestiti Bluemarine, creati in biancu è decoratu cù elementi di renda. U direttore creaticu di a cumpagnia Anna Molinari fedi una cura particulari à i vostri pratiche Bluemarine è di i piacè. Stu tipu di decoru si prisintò nantu à a robba di u Bluemarine 2013 ùn sò solu in vestiti è faldidi, ma ancu in blusce cù cutie longhi è maniche finis. Hè nutate tali novità nudelli cum'è i dipinti in a forma di fiori o pesce. Figurinu di fuglieti è vistiti di veli, decorati cù lumi. Ancu nantu à i chjappi di densi tessuti bianchi, l'effettu di perforazioni era utilizzatu - un grande numaru di picculi cimi eranu chjappati nantu à i prudutti. In più di u culore biancu, a cullizzioni anche puru tonalità aranciu, bleu, rosa è altri colori pastel calvi. Hè impussibile di ùn avè un avanti una seria di belli vistiti neri cù manichi trasparenti è embroideries.