I primi signali di anorexia

Anorexia hè a fede di u XXu seculu, u stessu momentimu chì anu esce da a natura, in u largu, untuera natura. In u risultatu, e persone, circundatu di cumbirseddi, telescreens e catwalks, mudelli maggetti credi chì questu hè esattamente ciò chì hè bellu, è cusì hè necessariu di stà per tali forme. U 80% di i malati anoreksiasi sò adulescenti di 14 à 18 anni di età, questu, a pupulazione ecunumica più ecunòmica. Cum'è cù qualsiasi altra malatie, cù l'anoreksia, a più impurtante hè di ricanusciri l'iniziu di a malatia per i primi signali. In questu articulu, guardemu annunzià cumu cumu l' anoressu .

À u primu attentione, a zitella hè solu à pruvà di perdita, parlendu di dieti, calori, etc. In più, reduci u numaru di comiti à 1 ora di ghjornu, è più tardi - ùn si ricusate micca di manghjà, spiecendu questu da fatica, poca praticità o prublemi stomacu. U passu prossimu hè disgustatu per l'alimentariu, un urge artificial à vomit. L'iniziu di l'anoreksia hè sempre accumpagnata da i sintomi sintomi:

I sintomi di l'anoreksia pò ancu esse attribuiti à i manipulazioni chì e so cumpagnie sò cun elli per ingannà perdita di "extra" 100 g:

Rariamenti, i patroni sò cercati aiutà medica, è quandu i cambiamenti sò nutati da i so amori, pò esse troppu tardi. Ancu dopu à cuntattà un duttore à a prima etapa di l'anorexia, u trattamentu pò piglià un annu o più. Dopu tuttu, l'anoreksia ùn hè micca solu esplicazione di tutte e riservazioni di u corpu, à u core di a malatia sò cunformi psicologichi cumplessi.