Chì du sonnu mùartu?

Interpretazione di i sòni hè una ingrattu ingrattu. Tutti i libri di sònnii nantu à a listessa occasione offre una interpretazioni diffirenti, à parechji diametricamenti opposti. E si avete sempre ricurdati chì l' emozioni di una persona è u so subconscious sò riflettuti in i sogni, l'interpretazione hè un prublema impossibile. Cusì, hè sempri megliu trattà tutte e signu in questa spazi cù escepticismu, cumpresa quellu chì i morti sùanu.

Probabilmente l'opinione più divuziunzanti per quessa chì i morti sò sunnadi è chì sò micca smurzate da u fattu chì a pressione atmosferica cambieghja, i nuvuli sordi sottu, l'aria hè saturatu cù l'electricità, u mo cerebru umanu hannu sperienziatu disgrazzii. A scuntatura generale di una persona causata da a influenza di u clima nantu à u sistema vegetativu porta à u fattu chì u subconscious ponu u pesu sogni à u durmiente. In spessu, sò assuciati cù u mortu, per quale una persona annuls.

Perchè so sognu un strangeru mortu?

I sunnonna ùn sò micca unanimi in questa materia è offerta sfarenti opzioni - da assai problemi chì anu apartu à l'assistenza ricevata in upertu. In ogni modu, stu sòvolu pò esse anchexia di qualcosa.

In generale, a più parte sunnera accunsenu chì assai di i sogni cù i morti ùn avemu micca avvisu qualcosa pessimu. Se, per esempiu, in un sognu, qualche celebrità hà sunnatutu, allura u sognu ponchera tutte e cose di e cose piacevule, a furtuna in l'affari è cusì.

Hè cresce chì dà u fate mortu in un sognu - per fallimentu, per piglià da u pardunatu qualchì cosa - à u cuntrariu, per a furtuna. In a occasion di a prima interpretazione - a storia di a cumpagnia nervosa hè cunnisciuta assai. Videndu u prugettu fallecido in u so sonu, chì intrinu in l'abitazione è purtava a manta per ella, a picciotta era assulutamente aghjustata è pruvatu di cummunicà suicidiu, aspittendu a morte imminenti. Allora u sònniu hè venutu veru, secondu u so infilettu interprete interpreta.

Eppuru ùn importa micca quantu a diffirenza in l'interpretazione di i sogni in i so libri di i sogni, sò unanimamente, risponde à a quistione di un sonu morta in un bufali. A trouble. Puderemu assume chì i prublemi ùn si scontrani. Dopu tuttu, un sonu parlanu di u longing, di depressione, è questu statu durandu dorme passa à una persona assai caniata o malatu. E in questu, è in altru casu pudete parlà di prublemi.

Parenti morti, secondu un libru di dream book, help, support. Per altri - assai problemi. Ma questu hè in generale una questa retorica - perchè i parenti morti sò sunnadi - perchè un omu annula per elli, sicuru. U subconsciouse umanu ricicule in u sognu l'imprese di u tempu alegori di u ghjornu. E si vai in dorme in u nostru alchimista nostalgicu, pinsendu per quandu in questu prossimu ùn ci hè micca sustincu bè sustegnu per i vostri amatori, hè surprisante chì in un sognu sò e persone chì puderanu furnisce stu sustegnu si vedenu?

Parechje persone crèdenu chì u poviru micca pensatu 40 ghjorni dopu a morte. Questa hè una cridenza strana!

Perchè ùn pò micca dorme mortu durante 40 ghjorni?

Sì, qualchissia chì hà morta, cunfirmarà: hè un sognu! È un sognu più frequenti chì u mortu hè vivu, è a so morte hè un sbagliu. Evidenza, hè un riflessu di dulore, di dulore di perdita.

A almenu, a risposta à a quistione di quale un sonnu di vedini morti inspira optimisimu. Tuttu, senza esvisione, i libri in sognu in questa materia sò unanimi: per vede in un sognu a vostra morte hè di una vita longa è bona. Ùn ci hè dubite chì sta interpretazione hè spiegata, prima di tuttu, per u scantu superstitiche, chì provoca u tipu di morte. Una preghjudiziu bè hè diseatu per sguassà stu teme .

In generale, ùn anu micca paura di i sogni. Avemu avè generalmente esse menu teme è crede sempre in u megliu. Dopu tuttu, una persona hà u dirittu di cambià u so destinatu è ùn deve micca vintu à quellu chì avia sognu di un so terribili dream.