Chì duverebbe scuntà u sguardu sopra?

In u passatu, a ghjente era assai observante. Elli truvaru li patruni ntra parechji manifestazioni, chì furmavanu a basa di numerosi signali. A maiò parte di superstizzioni sò relacionadas cù variate cambiamenti in u corpu. Particularità sò i signori di u populu chì spiecanu picchì l'ochju, u zitellu, u nostru u nasu, è l'altri parte di u corpu sò picchiati. Grazie à elle, ogni persona hà a pussibilità di apre studienti fatti nantu à u futuru. Innota chì in certi casi, l'itch hè una raghjone perfettamente cumprendi, per esempiu, una certa malatia, fatigue, etc. Per quessa, i segni pò esse usatu quandu tutti questi sianu chjappati.

Chì duverebbe scuntà u sguardu sopra?

I nostri antenati crèdenu chì questu signu hà prumesse licenza è scandali. I ragiò di a superstione ùn anu micca specificatu, per esse, per esempiu, per prevene una histeria seriosa, pudete andà à a cucina è tagliate a cipudine. A tali accussione ferà lacrime, chì significa chì puderemu assume chì u signu hè realizatu. Ci hè ancu un ritu simplu per evitari di disputa. Andà à a finestra è raccumannava cun u devechji nantu à l'ochju in a direzione da u cantonu per l'internu. Do movimenti cum'è s'ellu si trovanu qualcosa. Cusì ci hè necessariu di dichjarà cusacità : "Sorinka, mote, fora di l'ochju, ùn aghju micca bisognu di l'uveru perchè" .

Ci hè una altra interpretazione di l'omensi chì spiega per quessa chì l'ochju persu è prucia. Tali pezzi pò esse un furzone di sguassà soldi. Ci hè un mini rituali chì aiutà à atraisce u flussu di cuntribuzione à voi stessu. Per fà quì, scarrà u to ovu fà seguitu è ​​piglià dinazione cù qualchì manu. Scava è pozzò in u buturu in u minimu, perchè chì una di e curone sguardi. Dopu u tempu di tuccallu è si vede cun u vostru ovu.

Ci hè una più spiegazione di l'omensi tradiziunali, perchè l'uchjaru hè picurinu. Sicondu, pruva significa chì quì vicinu ci hè vicinu. Per attruvarlu, bisognu di scarrà l'ochji è arraggiate e mani in fronte di a to fàccia. Per a superstition ghjovani supranava hè chjarifikata in u so modu. A prufette in l'uperu uchjaru hè un annunze chì un zitellu hè in periculu. Per pruteggerà u zitellu da u negativu, avete bisognu à avvientà bè in a camara, è a robba è i scarpi chì u zitellu hà purtatu per una settima, vò a pena di lavà. Hè ricurdatu ancu per piglià un bagni. Trà i pòpuli, una interpretazione più cumuna, perchè l'uchjaru hè picurinu. In certi casi, pruclette promettenu u ricivutu di notizia più longa.

In Inghilterra ssa supersticione hè interpretata in u so modu. Per l'abitanti di stu paese, l'itch in questu locu hè un signu chjaru di una diversione passata. Ci hè ancu un signu folklettu chì spiega per quessa accadisci in u so sognu. In questu casu, in un futuru vicinu, pudete aspittà una bona nutizie è invitati. E persone anu crede ancu chì se prunurcate apareceu un ghjornu cun "p" in u so nome, pudete esse espertu avvenimenti felice. Se scratch u vostru ochji in u sabatu, o luni o u vennari - questu hè un signu dolci, prupunendu bassu.

Altrò signali annantu à l'ochji

I nostri antenati crèdenu chì a forza di l'omu si cuncentra à l'ochji, hè per quessa chì e gattivi pò spoof l'attitudine è u benissimu di l'altri, dicendu simuli "Jinx". Spicciamenti hà cuncernatu i patroni di l'occhi marroni. In generale, assai di una persona pò dì à u culore di l'ochji. Per esempiu, i titulari di l'ochji verdi sò affidate è travagliatore. Proprivolzione propria hè attribuita à i pussibuli di l'occhi grisici. Ancu sò carattarizati da indifferenza. E persone cun occhi marroni grisa spessu juru a so natura contradictoria.

A data, ùn ci hè nudda evidenza ufficiale chì i signaghji sò in effettu, per quessa, tutti hà u dirittu di decide per elli si crede in elli o micca. Puderemu dì chì una cosa, chì i supersettenzi guardate in elli a saviezza di parechji generazioni, è per quessa l'avè u dirittu di esse.