Mila Kunis opponi u sexismu in l'industria di mostra cummirciali

Unu di i temi impurtanti di u XXu seculu in Hollywood sò i temi di u sexismu è u chauvinisimu. In prima di e so entrevista è e biografie, l'attrìzii è l'attori evità temi incùmoduli è scravaganti. Avà, quasi ogni strada di Hollywood, comparte i so ricordi di l'assetà, l'assetà, i minaccii è a pressione.

Mila Kunis hà rispunsabilità è hà scrittu una lettera aperta in u situ web d'APlus. In i so riflessioni annantu à a materia di inequalità di sessu è l'oppressione sexista, tocca l'experienti persunali è ammettique chì u so productore era amatuatu à l'iniziu di a so attività.

Mila hà dimustratu determinazione è rimbursatu u pruduttori influwente, ma u so sensu di impieturatura sempre avà:

"Ùn mai ùn serà micca capace di truvà un impiegione in questa cità", u producteur m'hà dettu, in quale aghju fattu parte. Per prumove u rolu è a film, insistia à esse cumbugliu per a rivista di l'omi. À primu sò cunfunditu è ​​sintinu senza cumpurtamentu, ma l'autoestimu m'hà stabilitu à circà à stu prublemu. A furia di l'ingiustizia, furia, chì vinia per rimpiazzà a cunfusioni, m'hà aiutatu rimbursatu risulente è cercà u rolu cù forza redoneppata. Una lezzione impurtante aghju intesu: "U vostru mondu ùn fallisca micca è a vostra cursa ùn finisce!" E voi, avete travagliu in questa cità una altra volta!

Mila crede chì assai zitelli sò teme di difenda i so opinioni per u scantu di perdienti un postu bonu, un locu stabile, a pusizioni di a società. Ma, sè ùn avete micca parlatu, u prublema ùn sarà micca risoltu:

Aghjustinu chì aghju silenziu per un bellu tempu è ricunciliò cù i mo rolu eterni di u secunnu pianu. Ju offesi, ma ùn mancò. Malgradu i cuts in tariffu è l'ignurante di propostu creativa, aghju fattu, è avia dispusizione da pruvà ch'elli eru la megghiu. Aghju stabilitu a difficult task di pruvucari chì sò una attrìzia attiva è pò esse successu in a industria cinematografica cù "regule maschili". U più vechju, diventà più ch'è avvistu chì sò più digià è spertu quellu chì parechji nomi eminsenti in u mo campu, per quandu puderebbe cun rispunsibilità tutta u rispettu è "play by my rules!"

Mila Kunis: produttore, attrice è peleur per i diritti di a donna!

A creazione di a pruduzzione, Orchard Farm Productions è a firmau di u cuntrattu cù ABC Studios hè stata a risultazione di l'travagliu fruttìvaru di Mila è di i so culleghi femine. Dopu à a so prufessione è à "grip impughitu", hà ricivutu micca solu l'occasione di realizà e so idee, ma dinò per darà l'oppurtunità di fà riprompetta à l'altri, nè donna senza talentu. Mila Kunis:

Preghjudizi di ghjente circundanu da ogni parte. Scienze, storia, filosofia, pulitica, in ogni locu apparentanu nomi masculi. Ci hè abbandunatu di i raconti di genius masculinu è supiriorità.
Aghju fattu una dura attitudina versu u sexismu è sò furtunatu chì hà scontru finu à u puntu di quandu a donna mi sentenu. Molti donne ùn sò micca capaci di sustene a pressione aggressiva è teme di perdienti l'opportunità di sviluppu in i so cummerciale è di a cummercializazione. Ùn aghju micca paura è sò prontu per sparta a me determinazione è l'esperienza di cummà scùsica è sexismu.
Leghje ancu

Unu di e piattati di u situ APLUS serà dedicatu à e duminii di u sexismu, è Mila Kunis pruvucarà in u rolu di curator è "lussu per i diritti di a donna".

Vulendu chì e femine hè listessa è rispettava à sente cunfidenza. Ùn sò micca solu ed i puderebbe aiutà à pruvucallu!

Hè nutata chì u sposu di l'attrice, Ashton Kutcher, ci tutilizza sana è aiuta in l'implementazione di u prugettu.