Cameron ha cunfèssimu u so dislike per Harvey Weinstein è u desideriu di scurdà u so cranu

U circhiu di accusatori di Harvey Weinstein hà sviluppatu, è avà i cunniscenu i fatti di u so non-pruducerismu versu i so culleghi. In l'ipuciscrisia è l'incasciata cù i termini di u cuntrattu, u pruduttori scandaludu accusò u direttore di u Titanic in una entrevista cù Vanity Fair. James Cameron amputò chì hè statu longu assai disgrazziatu da Harvey Weinstein, è in u 1998, durante l'anniversariu di l'Oscar, hà quasi smashed a testa cun una di l'11 stati ch'eddu hà ricivutu. Ora disprezza chì ùn finisce u travagliu!

In u 1998, u direttore James Cameron era in u centru, u so filmu "Titanic" hà ricevutu 11 figurini d'oru "Oscar", ma a cerimonia stessu hè ricurdata da u direttore com'è avvenimentu spettaculu. A causa di scandalous showdown hè Harvey Weinstein. Sicondu Cameron, a situazione hè stata cunducta per un bellu pezzu, un cumplessu ipocriticu è felicità di u produtore, l'hà pigliatu da ellu stessu. L'urtima paglia era l'affirmazioni di u rolu di artisti veri in l'industria di film è u so valore per l'Hollywood. Cameron discrivia a situazione à i ghjurnalisti a seguita:

"Hà avvicinatu da me in u passatu di a traminazione diretta è hà cuminciatu à parlà di l'impurtanza di u cumpensu artisticu in u cinema, nantu à quali valora i veri artisti. Ùn puderia micca restrigercirdu stessu è hà rigurdatu cumu si faceva versu i mio colleggi è artisti, ricordati à u so amicu. Una scarafitta verbalia accuminciò a tuttu u circondu à u sussurru, è dumandate ch'omu "calma" è ùn hà micca iniziatu disassemblazioni "quì". Parissi chì, si avemu battatu nant'à altri, avissi da esse in a norma? Purtroppu ùn puderebbenu persu d'accusalli cù un statuette nantu à a testa, ùn dispiace ch'elli ùn avete micca.
U direttore cunsiste à Weinstein cum'è dilettante in u filmu

L'incidentu pò esse diventatu in una lotta, se no per a broadcast live. Quandu fù cunnisciutu più tardu, Weinstein ùn hà micca osservatu i termini di u cuntrattu durante a cullaburazione è filmazione di a film "Mutanti". U travagliu di Miramax è un amicu vicinu di u direttore di Cameron - Guillermo Del Toro, hà assicutatu dinò chì u pruduttori hà permessu di ruducità in a cumunicazione, disregardò per a so opiri prufessiunale, ellu hà riferitu è ​​intruduciutu cù l'opara di l'equipa.

James Cameron è Guillermo Del Toro

Sicondu Cameron, sempre hà evitata a cooperazione cù Harvey Weinstein è hà cunsideratu un "affari di l'affari" chì ùn hà nunda chì face cù a creatività è a industria cinematografica.

Guillermo Del Toro

Innota chì Guillermo Del Toro ùn hà micca ammucciatu u so discontentiu è prima in l'intervista sempre hà parlatu di Harvey Weinstein assai negativamenti:

"U ricordu di l'horrore u prucessu di scaccionu è u silenziu constantu da a so prisenza in a corte. In a mo vita, ci sò dui pescherie: e tirotei di "Mutante" è u segiu di u mo babbu in Messico, ma in u sicondu casu, e rilazioni di a causa-effettu eranu chjaru, è in u primu, era dittatu è disregamente per a nostra parere professjonali ".
Leghje ancu

Stu casu hè cunsideratu da l'accusatore, cum'è evidenza di a dura natura di Harvey Weinstein, una penura per u despotismu versu i culleghi circunvicini è l'"amichi".