Autumn crafts from a pumpkin

U bassupurno culori ci dani cù culori brillanti è produtti maravigliose chì ùn pudere micca manghjà solu, ma cù l'aiutu per diversificà a vita di u ghjornu cù u zitellu è dicurite l'ortu di giardinu, di giardinu o di a casa. L'artighjanesi d'ochju è una carbassa beni analizà l'imaginazione di i zitelli è l'attitudini di i motive. Inoltre, si create un alimentatore d'avè divertitore da una zucca, pudete infundate à u vostru figliolu un amore di a natura è una attitudini attente à avè.

Se pruvate, pudete creà più falsifice-candileri complexi.

Pi pigghiari di travaglià cù una zucca, bisognu di capiscenu chì questa vintura hè diversa in grandezza, culore è grose di a casca. Spessu sceglienu una zucca alligata è annata, perchè pò esse più furmaglii interessanti in forma di capu, è hè assai populari in i vacanze di Pasqua in i Stati Uniti.

Ma tali falsi ùn sò micca limitati solu à i capiddi cù parechji faces, da elli pudete fà vunchi, vigilevite è i decorazioni di u infatu.

Cumu preparà una zucca per l'articuli è aghjunte una forma?

Sè à l'articuli cù una zucca cù i vostri mani per a prima volta, hè megliu cumincià cù un "vase".

Questa hè a falsa simplice, chì sarà faciule per i zitelli, postu chì ùn hè micca necessariu boni raggi è faciuli. Comu cumincià à taglià u "capu" di a verdura, è sguillate cù i so cuntenii interni cù a so mansa. À l'esternu di a zucca, piglià un disegnu simplici necessariu cun un lapis, perchè chjappà stu dibattitu cù un pugnale finitu è ​​finitu. In a parti interna di un ghjattu cusì ponu mette una candela o pianta qualchì pianta annantu unpretentiosa.

Se i figlioli maiò vulianu fà una scultura più complexa o falsa, l'utili è diligenza necessitanu un pocu più. Strumenti: un cuvernu, cuculla o rascatura, fiore, finu è un pappellettu longu, servitures di paper, pinti è altri elementi chì voi vulete decorar una zucca.

È se ci hè un desideriu di fà qualcosa belle, ma per questa pocu tempu, pudete fà l'articuli di vaghjime d'una cavatura decorativa.

Hè generalmente chjucu in grandezza è assai bella in forma da a natura. Per fà questu, avete bisognu à secredu, piglià a pintura è dipinta in ogni culore, è poi apparenza pocu appliqué. Per a sicagna a zucca, hè necessariu d'eseguisce u "dintra", è poverà cumparisce cù serviette di carta per assicurà l'umidità, ma u prugettu deve esse cambiatu in quantu bisognu.

Per fà una biera articuli di una zucca, ùn hè micca ghjallaghju in questa materia. U travagliu esigene a cura, a precisione è a diligenza massima. Per esse cutatu u scrittore nantu à a carattere chjaru, cusì cuncipitu, hè prima necessariu di mette nantu à carta, aghjunghje à a carbassa, è cusì à i contorni per fà picculi fogli. A più densu i crau, u megliu è più chilometri, serà da cutà a scatula in u verdu.

Per fà una cultura simpliceta, ma originale artighjanali fatta di calabacina, pudete chjalli è cola i detalls decorattivi temati. Per fà questu, avete bisognu di acrilica, si mettenu nantu à a pumetta di megliu cà l'altri. E si aghjunghjenu un pocu sensu, pudete truvà l'erugpiatti grazii.

Danti i rapprisintanti più chjucchi di zucchetti ornamentali, in una cumminazione di bundeddi branchi è culurite, pò fari una corona per aduttisce u spaziu per qualchi celebrazione.

O fà un falsu tematicu se u zitellu avia dumandatu dumande esse in a scola per a creatività. In questu casu, a zucca ùn anu bisognu di essa pitturata, stà bellu grandore in i so culori naturali.

Indipendente chì falerete sceglite, è farà cù i zitelli, sarà un passatu maravigliu spentu, una occasion per a cumunicazione cumuni è d'amparà novi.