Competizioni di l'annu per i zitelli 7-8 anni

Ùn ci hè micca sempre una oportunità o a vuluntà di invià un Santa Claus professional à una festa per i zitelli. Ma ùn hè micca un prublema si ùn cunnosci un pocu concorsu interessanti di u Novu ghjughjenu per i zitelli à 7-8 anni per venerà e invitati.

Pruvene di u New Year per i zitelli 7-8 anni in a stanza

In regula, per i zitelli di età in furmagliu, l' oghje di divertisce hè assai simplice è ùn devenu micca surprised by i scoli. Ma l'attività di l'annu per i zitelli di 7-8 anni è di 10-12 anni sò più complicati. Sì, anche a diffarenza di età, fitu per ogni gruppu di età di scoli.

  1. "Conde à trè". Questu hè un cuncorsu per l'attinzioni. Unu di i zitelli chì sintìanu parlà di u Patri Frost dicenu chì a figura "trè" riceve un premiu da a so bage. Ma ùn hè micca cusì faciule per fà, perchè u capimane hà cunsideratu puntuazione, invece di circustanza per esse, ignurando deliberatamenti a figura chì tutti ci vole. A figura di ghjustu pò soveru cum'è "centu quattru" o "cìcentu trenta".
  2. "Ciò l'arburete?" Chjave - Santa Claus o Snow Maiden, à un passu veloce, chjamatu a qualità di a bellezza di u bosque - alta, larga, finita è cusì. U zitellu ùn devenu esse mani, ciò chì u capimacherà dice. Da u cuncorsu, quellu chì si mischianate è spreghjanu e mani à i costi, invece di vede a so altezza, hè eliminata.
  3. "A canzone annantu à l'àrbulu di Natale". E cumpetenze per i zitelli spessu invicchiate, cum'è questu. La Maidenica di neve cumincia à cantà à ognunu a famosa canzone annantu à l'àrbulu di Natale incù i zitelli. Ma di sposta, a musica scansa è tutti ci anu da continuà à cantà a canzone ùn era più forte, ma per ellu stessu. Quandu a musica si torna, i figlioli cuntinuanu à cantà in alta, è quelli chì pèrdite i so ritmo o parole cunfunditi, fate fora di u partitu.
  4. "Big bola a neve". Cù l'aiutu di l'adulti, i zitelli d'una cinta adhesiva larga è di i ghjurnali facenu bondi grandi è densi - questa seranu bola di neve. À una certa distanza, più corsi sò stallati, in quali i participanti anu neve a neve. U squadra chì guazza a cesta hè u vincitore.
  5. "Cumprivia i bola di neve". U jocu usa i stessi balocchi di i so ghjurnali è i scotch. U Patri Frost i sguardi sottu u Natale di Natale, è i zitelli compete, recullendu per rapidità. U vincitore hè quellu chì hà sceltu a più bundanza di bola in bucca improvisata in u so cisterna.

E cumpetenze di l'annu per i zitelli 7-8 anni in l'aria aperta

L'anziani sò i zitelli addiventanu, u più seriu i cuntesti sò. I figlioli ùn sò micca solu funu in casa, ma ancu in l'aria aperta:

  1. "Bola di neve". I Concorsi diverti pò esse guidati micca solu in l'alberi, ma ancu vicinu à l'adduzzatu in u patiu di un arvulu di Natale. I partividi pò compete in gruppi o solu. Hè necessariu di scrollerà cum'è una bola di neve, ani supiratu à u listessu tempu altri participanti. Quellu chì guazza a bola di neve più grande hè u vincitore.
  2. "Target". I snowballs curati pò esse usatu per u so usu. Solu micca stà micca una lotta di neve, ma un cuncorsu per a precisione è a destreza. À qualchì distanza hè sceltu un destinazione - qualchissia scudo di lignu, chì avete bisognu à entra.
  3. "U bonu di nevaru originale". Un pupu di bonnatu tradiziunale hà un bucket è una carota nantu à u so capu invece di u nasu. Ma s'è applicà a fantasia, pudete un decolu assai inusual è armate i palluni di bonu di nevi è custituiscenu un concorsu di bellezza per elli, elendu u vincitore.
  4. "U più veloce". I partitanti di u cuncorsu tornanu a volta à l'arburiu di Natale in una ballesta durata. Dopu ad ellu hà duvutu un locu per quessa chì u ghjucatu pò esse direttamente entre l'arbre è i zitelli. U cunduttore si detta da e so volta per chì nimu a vede. Hè strappatu unu di i participanti nantu à l'spalla è cuntinua. A persona scelta, in turne, ancu cuminciatu à currià, ma in a direzione opposta. Quellu chì u più veloce di elli viaghjanu à u locu vacante è piglià, diventa un ballu annu, è u ghjocu cuntinua.
  5. "Vulintà". Ogni annu in u Novu annu si voli uni ogni pudere di benedizzione. I figlioli scumpressate in parechji è desideranu senza firmà tuttu ciò chì vene in mente. Quellu chì si firmò per cinque seconde, perde.