Caps - invernu 2015-2016

Capi eranu prisenti in quasi tutte e cullezioni d'oghje u invernu 2015-2016. Ogni designer pruvò à a so manera di capisce stu pruduttu sustituvibile per a stagione fredda. Hè datu un gran numaru d'opzioni: da a tranquillità è restituinu à i più vividi è ornate, chì seranu significati in a stagione fredda.

Chì bòcciulu serà in moda in u 2015-2016 invernu?

Scupremu parechje muderni principali di l'inguernu in u campu di i capelli, chjamati i casche.

Allora, unu di i mudelli riali di i capigli d'invernu di e donne di u lignu in 2015-2016 serà a boite francese. Stu mudellu hè fora di moda, poi torna torna, ma sta sta di sta sta civodda mi pari u più femminile è bella. Scorreranu qualcunu pè hairstyle, sottutene è apre a faccia. Questi beretini ponu esse fattu di tela di lignu, o da vene di filatu caldu è ancu fattu di diversi materiali cù una pruduzzioni anorma, per esempiu, filatu "grass" o tela, nantu à stilata di decore cù assai sequins.

I Cappelli bianchi da l'inguernu 2015-2016 pareanu assai diversi è viaghjeranu nessuna figura. Cusì, certi disinfettori pruponivanu cunfitturi sportivi enfatizzati cù solbuli è pompomelli, altri riflessi in u tema di u costume nazionale - in i so cullezzione eranu stufa cun tàvuli cun fronti vechja cù intricate mudelli etnique. Bonu, a maiò, forsi, un mudellu inormessu era un caprettu da a marca Desigual, in tuttu l'area decorata cù voluminosa pompomuni multicolori.

I Cappelli di moda di l' inguernu 2015-2016 sò assai fluffy e light. Prubbabbilamenti tutti quelli sò fatta nantu à a basa di triccò di tannicelli di pelle cù filu elasticu è ùn anu micca un scheletru rinu. Stu metudu di fabricà permette i capelli per strincà bien è si pusendu attaccatu à a testa, è a furghjia vede airate è lume. Tali tappini pò esse assai volinu o picconiu, secondu a quantu u largu u pilu serà elettu per a so fabricazione. Fur haties designers offeranu incantassi cù capigli d'invernu femminili, è micca cù capelli, dapoi l'imaghjene pò esse incaranzatu innecessà. I capelli di u pelle di donna per l'invernu di u 2015 ùn sò generalmente micca manciati, ma mustranu un sombra naturale di fur, eccezioni sò solu clàssici neri.

Mudelli inormi di capelli d'invierno

Moda per i capelli d'invierno 2015 ci offre è parechji opere parechji novi. Allura, hè pussibule di nutà un modu insoliticu di caselli-caspenti nantu à un scheletru rìbbicu in quali mudelli erani spunati à qualchi spettaculi. Tali chicurcini sò più simili à un cascu di cavalieri, è parechji televidenti sò interessate in l'intaressu di i diseggiani in u fattu chì avà più o più popolarità hè acquistatu da u muvimentu in a cità nantu à a bicyclette, è un cape hè a testa è a cappella di moda. E capiddi di l' invernu di e donne di e elegante 2015-2016 sò generalmente sò un colore chjamatu nìmicu o un patronu in a gaiola. Un tali colorimentu restitu faci pussìbule di cunghjuntà caselli simili-cascu ancu cun prudutti stretti.

Un altru tipu di chjucu inùtu, chì era statu dimustratu nantu à u podju di u staggeru staggeru 2015-2016 - hè un capellu di tulle. Di sicuru, ùn hè micca necessariu di parlà di a parti pratica di purtalla. Questu a cappella ùn cacciarà micca in i ghjàllichi sfarenti. Ma a so aparenza hè pocu è interessante: grazzi a una struttura trasluzcura, i mudelli mudificate un capelli, è u caprettu torna un uttellu di moda, cumplementà no solu l'imaghjina cù a robba più stata, ma dinò l'ind'i cuncetazione, perchè un capu ùn hè micca esse chjappu. E siddu i disinfettori susteni ca avemu usatu tocchi per u ghjornu di u ghjornu, a più probabile di a so applicazione hè un accessori à u spaziu di l'invita di a famiglia o un dettu insoliticu di u bagnu in andà in un eventuali suciale, un concerti o un teatru.