Dakota Johnson hà participatu à l'adattazione di film di a secunna "50 sfumature di grisgiu"

L'attratore americana Dakota Johnson, chì in u sensu litttale di a parolla, hà fattu esse famosa, tocca u roluguu di Anastasia Steele, accettò i prughjetti di i pruduttori per appare in parechji parte di a trilogia eròtica "50 sfumature di grisgiu".

Dakota, a figliola di l'attori Don Johnson è Melanie Griffith, accunsentanu accuglienti à scopra in l'avventura eròticu di u so caratteru in i migliori tradizziunali di BDSM. U squadra di cinematografi annuncia u principiu di filamentu di dui pelle à u principiu di 2016. A l'aspettazione d'aspetta da i novelli "In cinquanta sfumaturi cchiù scuri" è "Cinquanta sfumature di libertà" di l'EL James britannicu deve appena à l'uttugallu in u ferraghju 2017 è 2018 rispettivamente. I fanciulli di cult romantica erotica sò aspittendu questu avvenimentu cù u ciatu.

Seconduce chì l'script di l'amuri di u Signore Grey è Anastasia Steele serà preparatu da Niall Leonard, maritu di l'scrittore EL James. A presidenza di u direttore invece di Sam Taylor-Johnson hè James Foley, cunnisciutu per u so travagliu nantu à a serie "Twin Peaks" è "Anibal". Ma l'artisti di i roli principali romanu u stissu. È ùn hè micca surprisante: dui Dakota Johnson è Jamie Dornan piatamenti accettati l'offerta di pruduttori à travaglià in suchi picculi è praticati. Pensemu chì a prima parte di u trilogiu "hà guadagnatu" in l'abarbu di u taureau di u mondu sanu di 570 millioni di dati.

Leghje ancu

I parechji sò micca felice

Sapete chì l'attrice Dakota Johnson - micca un novu? Prima di ghjucà u rolu d'oddiu Anastasia Steele, a ragazza participò in 16 prughjetta cinematografiche. Ma, anche era, era percibiva cum'è principessa iniziale. I travagliu nantu à u scandaluu rolu anu famusu famusu. I vigori secular chjamanu Dakota un simbulu di u so generu di a so generazioni.

Nota chì u babbu di l'stella, l'attore Don Giudoni, chì ghjera brutta nantu à i screni blu in u rolu di u Nash Bridges in a serie di televisione di u stessu nomu, parlava nè negativu nantu à a film "50 sfumature di grisgiu": "

- A mo figliela hè una attore versatile è talentista! Credu chì pronto o dopu puteva puderà aperta davanti à l'audienza in un rolu più decenni, - hà dettu chì l'attore chì riguardu riguardu à rigalu viaghjate a film eròtica cù a so participazione.

A vita pirsiana in periculu

Non solu i genitori di Dakota Johnson, ma u so amatu Matthew Hitt, ùn era micca piacevule cù u so rolu. A causa di u fattu chì a zitella hè stata fatta ind'un locu di una bellezza rilassata è sempre in mente, in a vita pratica di a stella, si svilupparu prublemi seri. A coppia, chì era in ghjocu per un annu è un mezu, decide di parte. Ma invece di Dakota è Matteu anu fattu a pace. I pregondi si a so rilazioni surveghjanu a sparizioni di teste in novi scritti frani?