Pettini pezzi di u tappe rougnu di a ceremonia d'inaugurazione di u 69 Festival Internaziunale di Film di Cannes

L'aduttori di moda passanu tutta a notte sera, studientu i bagnati di a celebrity, in quali caminavanu duranti a Croisette in a prima serata di u Festival di Filmpe di Cannes, è dicenu i stranieri di l'accolta culurita. Un vereddi di moda era passatu da Kristen Stewart, Susan Sarandon, Caroline de Megre, Eva Longoria, Hofit Golan, Victoria Beckham.

Momenta racioniunatu

Victoria Beckham apparse davanti à u publicu in un busty generale, chì in generale pareva assai impressiunanti. In a "lista negra" u designer hè stata culpita per a longu di i so ghjesgi, chì sò stesi cù i so scarpi è ciurini sottu. Inoltre, Vicki era accusatu di mancanza di ghjuvelli in u collu è in l'arechje.

Vestitie bacio

Una bella combinazione di culore di u spettaculu Hofit Golan spoiled the weird print. Da u parti chì pareva chì u televigilatore accatta spécialmente l'inchiato.

Sacchetti inodori

Kristen Stewart, chì piace a negligenza in a ropa, spoiled una fuglietta riescita cù una brusa transparente impurtante cù borsa grandi.

Solu fora di u lettu

Caroline de Megre hà decisu di vede un veru chic francese in vestiti, ma in esse overdone. U so vistimentu era cum'è un negligee è era fora di postu in a fotocole di un grandisimu avvenimentu.

Senza cintura

Closet dress-column Eva Longoria, ammugghia un risicu ancu per una ragazza alta, accurtennu visualmente a figura. Plus, privatu l'attrice in miniatura di a cintura, aghjuntu à u so kilogram.

Leghje ancu

Micca soluzamente

Susan Sarandon hà vintu à l'apertura in un casu senzoru di pantalon nero, chì ùn avia mancanza d'eleganza è pompitu per i normande di u festival di film. Inoltre, l'attrenda per qualchi mutivu si mette nantu à e rete di u sole.