L'attore di 73 anni di Catherine Deneuve hà stella una novità di publicazione Louis Vuitton

A cantante è l'attrice francese Catherine Deneuve, chì hè questu 73, hè stata sorpresa di i so cumpunenti. Malgradu à a so scenza maiò, Katrin participeghja in prughjetti caritativi, travaglia à u cinema è u teatru, viaghja assai è ùn si scurdate di prisintà in e campai publicitivi di famiglii famosi è di e cose di glossis. Un altru di i so prughjetti hè a campa di publicità di a marca Louis Vuitton, guidata da u direttore creativo Nicolas Geskier.

Catherine Deneuve

I fanali sò felice cù a foto

Gesquière era u primu chì dicia chì Deneuve hà accunsentutu à participà à u filmu di una nova campana di publicità. A virità ùn hè micca cunnisciuta chì a cullizzioni di a attoriu legendaria serà rapprisente, ma u fattu chì i ritratti sianu assai interessanti, hè diventatu da u primu ritrattu. Dopu era ritrattu Catherine, cù u novu attore Kevin Michel. L'attrìzia era stata assai stylishly dressed for this photographing: una chjucca di coghju in coati era assuciatu bè cù una bigsa negra negra, è i so capelli chjappi perfezziati perfetta a stampa. In quantu à u so cumpagnu, Kevin pisteva un caminu biancu senzillu, chì era un cuntrastu.

Catherine in a campagna di publicità di Louis Vuitton

Doppu chì a photo era publicata nantu à Internet, i fanni di Catherine "soffrendu" e riti suciali cù admiring reviews di stu cuntenutu: "Deneuve hè una donna bella. Hè assai raciosa è divina! "," I admire such women as Catherine. Hè brava per ella "" Deneuve hà vistu maiò in 73. Hè bella, "etc.

Leghje ancu

Catherine cù Louis Vuitton ùn colaie micca per a prima volta

A sughjettu di photo di prisenza ùn hè micca a prima volta chì una famosa marca inventa una attrice equalizata per cooperate. In u 2013, Deneuve hà participatu in l'accessori publicitariu per l'ultime ricerca di Marc Jacobs, chì ellu presenta davanti à sighendu a so casa di moda. Allora, cù C Catherine, davanti à a càmera, u fotografu hè stata postu da e femini ugualmente famosi: u direttore Sofia Coppola, u podju star Gisele Bundchen, u filmali Fan Bingbin è Carolyn di Megre.

Catherine in u 2013 filmatu