U solista Backstreet Boys cunfirmatu l'infurmazione nantu à a nascita di a so secunna figliola

I membri di u gruppu Backstreet Boys per u seculu annu in una fila facenu i so fanti cuntenti cù i primi prisenti! L'annu passava, hà ricivutu parenti cù u rinfriscamentu di a famiglia Nick Carter, è da aieri, i boni vole di a felicità è di a salute sò ricivuti da AJ McLean.

Hey Jay McLean cù a so moglia Rochelle è a figliola Ava

Solista Backstreet Boys è a so moglia Rochelle ufficialamenti cunfirmata l'infurmazioni à a rivista Persunzia annantu à a nascita di a so siconda figliola. Da l'intervista hà fattu cunnosce chì u zitellu, cun un pesu di 3.700 grammi è una altezza di 55 centimetri, appareva u 19 di marzu in una clinica privata in Los Angeles. A zitella hè stata dada un poeta e inusual da u nomu americanu di stàndard - Lirik Dean, mentri nimu di i genitori n'hè datu spiigazioni à questa scelta. Cchiù nutate chì a coppula ponit una criatura, a figliola d'Ava James, di quattru anni, è cum'è elli stessu cunfèssinu, in una di l'entrevista di l'ultimu annu, aspittavammi à l'apparenza di un segundore figliolu in a famiglia. U felice felice scrivite in u so dichjarazione ufficiale:

Sò insanamente felici, u mo sognu hè stata vera - ora sò u babbu di dui belli figliole! A me moglia è aghju intimu è emozioni, ma anchi si sianu pronti per introducerà a nostra picciotta - Lirik Dean McLean. Benvida, figliola, per a nostra famiglia è stu mondu!
Hey Jay McLean cù a so moglia è a prima figliola in a rivista In Touch
Auguri di a figliola maiò
Leghje ancu

Pensemu chì AJ MacLean è a so moglia Rochelle hà impiegata sete anni fà, assicurata imprevisu per tutti l'amichi è l'amici di a coppia. Duranti a festa di l'anniversariu, u solista Backstreet Boys si ghjetù davanti à l'amanti è hà fattu una offerta. E, sicuru, aghju risposta: "Sì!". Quandu fù assicuratu dopu da una entrevista cù a rivista Persunia, a decisione di fà un tali attu romantica era spontanea, è l'anellu di e casate hè compru in a giugrafica vicine. Malgradu l'urgenza di a decisione, a coppiu si cunghje è felice!