A figlia di Michael Jackson ammettiu chì era malatu di l'alcoolismu

Paris Jackson, di 17 anni di età, hà ancu accadutu à fà affruntà difficultà. A l'età di 15 anni, hà pruvatu di cummunicà suicidiu, è avà cunnisciutu un colpu nervuu, cunnessu cù i cumandamenti negattivi di u so dipendenza di l'alcoolì.

Abbonatore Discordenti

I fallacies di a ghjucate in Instagramu accusavanu di a disprezza di cumunicà cun elli è rispundenu à i so cumenti. A figliola di u re di Pop popurtu, chì era minatu per a vita, criticò e so pretendi è cuntò di a pressione negativa chì si senti nantu à a so propria pelle.

Post arraggiatu

Parighji dettu chì ùn ci hè micca ghjorni per pusà u quintu puntu, risposta i missaghji, perchè ci sò preoccupati è più impurtanti. In più di a famiglia, l 'affari di personalità, si va à riunioni di alcoolichi anonimati.

Hè statu solu fatta cù l'attacche à l'usu à ogni stampa publicata o post. Una zitella chì hè custretta per affaccià a so popularità di u nascita, hà dettu chì ùn hà micca bisognu di l'aspettattivi di i straneri.

Leghje ancu

Psicche fragile

Cumprendu Parigi, chì spirava cù u sposu Chester Castellow, si lamintò di l'estressi è insinatu à l'utilizatori chì à l'età di 14 avianu manu sughjettu di suicidallu cù l'odi.

Sembra chì l'eredi di u tempu di Jackson per amparà à ignorà i cumandamenti disgrazziali, diventenu spusonu.