Pasta Bolognese - ricetta

Ricevule per coccia in casa, ricetti assai piazzassimu bolognese di paglietta. Dopu pruvatu una volta un pratiche di cucina di cucina italiana, sempre serete à mezu à i so aderbuli, perchè ghjè solu impussìbuli di esse indifferenti dopu a so tastanza.

Comu cocchi pasta di bolognese in casa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In prima, preparalli a salsa di u bolognese, chì in questu platu hè l'ingredientu chjave chì determina completamente u gustu di u bouquet di l'alimentariu.

Scorciamu a zucca bianca annantu à un grossu fugliale, aghjustemu u focu di cipolla di a crosta è u cut in cazzi di tazza. Tù amu mischjate macchi u zuccherinu frescu. A cipolla fugliale, a zucca è l'apicultori si mette nantu à una padedda fritta o un pappagallo di salte bè cù un oliu d'oliu frescu refinatu è frittu finu à chì hè moltu. Simultanjamento, pusemu nantu à l'altri pezzu a padedda a carne di cecchera. Quandu tutti l'umidità s'hè evaporatu è a carne cumincia à marrone, dissemiughemu u cuntenutu di una padedda cù legumi è aghjunghjenu i pumati in u so zuccheru cù u liquidu, pour u vinu, l'aghjunghje, copre u cuntinuu cù una tapa è lasciate a sopra 1 ora. Avà ci spaccule u ciuperu limuziu di l'agliu in u salinu, l'aghjustassi cù u salinu è u pappaghju nìvuru frescu, mischjà è sviate in un minutu da u pianu.

Scappiamu a pasta in acqua salata, cunfentimenti annantu à e ricumpandazioni di u fabricatore, è da aduparà dinò in un colatore, mette à i pate, cumplementà a salsa di bolognese è u furmagliu rossu parmiggiu, è poia serveu à a table.

Una ricetta di pezze simplice sottu salsiccia bolognese cù carne picca è pasta di tomate

Ingredients:

Preparazione

Per fà preparà a salsiccia bolognese, aghjunghje a cipudine è l'aghju in una mistura di l'oliu d'oliu è a mantra, è dopu à un pezzu di minuti pozzu cullà e carota è l'apicultori cherubichi nantu à un grossu fedele è frittile inseme durante parechji minuti. Avemu poi aduparà u pancetta è sguassà u grassu. À questu stage, aghjunghje a carne macinata è frittura cù e verdura finu à chì u cambiamentu di u culore, strufinendu i turruti cù spatula o culluna. Avete pour u vinu seccu, è dopu avè a ebbulenza di u liquidu, avemu apprescu duppià u calzu, dissiru a pasta di tomate, portanu a salsa à u gustu cun una gran salatura è u pappaddu novu friscu è poi di seguita quì sottu copre per una ora o finu à chì tutte e fette di vegetale sò cumposti bisognu è versatu in un puré. A carni saria ancu di diventà brutta è licurosa.

Prima di serve, agghiunciu a pasta, avemu cumpunniu cun salsiccia bolognese è eterna è sguassate immediatamente à a tavula.

Questa ricetta pò esse simplificata ancu se ne necessariu, piglià l'acqua urinale inveci di u calzu per a preparazione di u salsa, o ancu usando tomates freschi in tuttu, u sustituiscile cù cumpunenti di liquid è pasta di tomate. U vinu in a ricetta à u listessu tempu avemu urganizatu à fà fighjà, dà u nutrimentu un gustu inghjustu.