Salsicante pasta cruciosa per u biancu

Mentre chì quelli di noi avemu preferitu i belyashas arghjintinu è belli, l'altri sceglienu com'è una basa una pasta cruciera. L'ultima turnà à esse cruciolo ùn solu per i peculiarità di a cumpusizioni di i ingredienti, ma dinò per u curretta, moderatu ghjustu rotanti è a strada di preparazione. In questu materiale, avemu amparatu à fà una pasta diliziosa è cruciera per belaya.

Massina Delicious per belaya

Classici per frittura fugliale hè cunsideratu una basa di levitu. Sta massa ferma per esse crispy da l'esternu è poroso in a so tinta, a cunsistenza hè un pocu viscuiu, chì aiuta à mantene l'excesiva umida. A basa di u levitu per sta prezzione hè adattata per a preparazione di no solamente biedascas, ma ancu cunghji ordinariu.

Ingredients:

Preparazione

Un vetru di l'acqua hè purtata à foglia è ci stamu in a farina. U travagliu cù l'acqua furiu, a farina farà di a pasta una maggaria è bubbly. Ritorna l'acqua restante è diluvia u levitu in questu. Forse, fatevi in ​​u zuccheru. Quandu u manufattu brecciu hà enfasize à un caldu, valdi in a suluzione di levadura è l'oliu, mischiendu beni. Scusdu di furnisce u tavulu cù farina è pour u pudere. Cuminciate prestumente à mischjianu, cullendu i porzi di farina. Quandu a pane torna addumata è lighezzu, ma digià arriccinu in un pappu prestu. Lassa a pani nantu à u calore per una ora è tuttu, a pasta più bella per belyashas hè pronta, pudete avete di prucede cù u moltu di Belaya. Per esculpirà a belyashi hè a più piacevule in a table oiled, perché a pasta ùn stà micca stallata è ùn esse micca ardente durante a frebina per a farfalla crumbling.

Massa crucifiante bianca

Se ùn avete micca piace di travaglià cù una prova di levadurica, pudete piglià unghie biancu cù un maltu d'aire senza l'aghjunamentu di levitu. A so pasta crispy hè adattatu per i vaccinati è i fritteri bianchi tradiziunali in freti prufissi.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà una pasta diliziosa nantu à u bune biancu, fate u kefir à a temperatura di l'ambienti, perchè riesciarà megliu cù soda. Dopu avessi a soda, lasciate u mischju per un minutu. Dopu un ghjornu di u tempu è a battiata di l'ova, aghjunghjenu un pocu di zuccherinu è u sali, è poi affacciate in l'oliu. Dopu chjapputu à tutti, inserisci l'ingredienti in a farina è mischjà a pasta ferita. Lasciate à reste à u calore, coperto cù una pepite di umbrera, è poi prossimu à stampà è preparà pate friscu.