Baursaki on yogurt - ricetta

Baursaki hè un platu Kazaku naziunale, chì hè frittu in ogni casa per sempre è si usa invece di pane. Ci hè parechje ricette per fugliale i salotti, ma vi cunzidira cun voi cumu fà preparalli nantu à u iogurtu. Ùn sò micca menu diliziosi, ma assai più faciulosi è veloci.

Baursaki à u kefiru senza lèvitu

Ingredients:

Preparazione

Avà ti dicu cumu di coglie i so fugliale nantu à u kefiru. Allora, u kefiru casanu hè spressu in un tastu, pour u zuccheru, u sali, rumpule u ovu, pour à l'oliu vegetale è intremu tuttu in l'omoġeneità. Allora aghjunghjene una picca soda è liggeru. Dopu à questu, fate gradually a farina tamanta è amassi una pasta liscia. Ora l'avemu cambiatu à a tavula, amegghianu in modu appiccicatu è lasciemu à reste à 15 minuti. Allora si dividinu in dui pareti uguale, fate ogni rotulu petite è tagliate in i listessi piezzi. Da ogni pezziu furmemu una bola è frigate in u ferito ebbreatu in u focu moderatu finu à u focu, periode, girannusi. Allora accurte a scatula per un pappagallo di carta per rinunzià l'excedente d'oliu è da serveu nantu à a tavula.

A ricetta di i zucchero di i Zucchini

Ingredients:

Preparazione

Fighjulanu à l'altru modu di cocilu cocchi boliatchi nantu à kefir. Ci hè chì si pò fà fàliu - solu bisognu à 30 minuti di tempu è dispusitivu. Allora, pour un litru di latti in una pane, fate tantu kefir, pozzu spuntà u zuccaru è u zuccaru à longu. Emu mezcolà tuttu ciò chì caldu calmu in a massa per disolvi solu i cristalli. Fate fraspirà a mità di un vetru di acqua, mette un pezzu di margarina, fretta è fate un pezzu di soda di coccia. Si mischjà tuttu stu cura. U levitu seccu hè dissolutu in acqua calda è aghjunghjenu a massa tutali. Ora aghjustassi a pasta di plastica, mette a canna o sesame di sere nantu à a vulintà, cogliu è lasciate à fà stallà 15 minuti. Dopu pochè, pudemu fassi small balls è fritte in una grande quantità di l'oliu vegetale finu à u doratu.

Kazakh baursaks in kefir

Ingredients:

Preparazione

Per fà una pasta per bundle, mettite in un catu prufunnu di kefiru cù u latte, aghjunghje a quantità di zuccheru è u sali specificatu in a ricetta. In un altru cubi aghjunghje l'acqua, aghjunghjeghju à foglia, fassi 30 grammi di mantra è fate un pocu di alimentu soda. Tutte apprezzatu currettamente. Per separà, pudemu dilute a levatrice seca in acqua calda è i sopra à a massa tutali. Piglia pocu à pocu à pocu in tuttu a farina è a furmaglià una pasta piscia omonima: ùn hè micca dura, ma micca rotonda. Sùbitu, cogliu cù una spugna di biancu è si stalla in u calore per 30 minuti.

Puderanu a pasta in una capa di circa 3 centimetri, si tagghiau i stessi diamanti è frittura in una grande quantità di l'oliu vegetale finu à u doratu. Dopu quessa, coletta nantu à una tagale di colore è fugliale nantu à ridere di l'excedente d'oliu. Eppo hè quì tuttu, avemu un saccu di lotteri savurinu, duvaglioli è crescritti nantu à kefir.