Papilloma in cani

U papillamentu hè una cunsultu è manifestazione di una malatia virali di papillomati da u virus papiloma. Issu virus in i cani sò di ottu tipi.

A maiò spessu in i ghjovani ghjovani, a papillomatosi si pò truvà in a bocca è in a bocca. In altri parti di u corpu, i papillomi sò menu cumuni. In u collu, u sceccu, l'estremità, sò manifestati in manifestamentu in i cani più anziani è ùn sò micca contagii. In a pelle sò densi è cattivi chì in i membrani mucosa.

Causes di papillomavirus in cani

U virus in u papillome sperisce u corpu à traversi fiaschi in a mucosa di a cavità orali di u cane, multiplicate in a capa basal, hè impiantata in i celi è avance gradualmenti à a superficia di a pelle. Sottu influenza di u virus, i celuli di a pelle cumincianu à espansione è i tumori accumincianu a prisenza nantu à a superficia - papillomi.

Se a malatia ùn hè guarita in tempu è u cane hà assai valutazioni-papilomi, addiventa di dulurosa di manghjà, di masticà. L'annuelu riceve à manghjà, è a pocu dopu u so corpu hè impauritu.

Trattamentu di papillome in cani

Ogni dilettante cumpagnu invece cù a quistione di u modu di trattà i papillomi in cani è ripiglià e timeli à prevene per u sforzu di a so petite.

Ci hè parechje modi di trattamentu:

L'agenti ricevutu amministremu subcutanicu nantu à 3-5 ml duie volte cù un intervallu di una settimana. Un mesi dopu, a maladie richieste.