Basturma - ricetta

Suggerimenti chenchi fugliati, chì hè un snack meraviglioso - basturma, a ricetta di quale hè vinutu da noi Armenia (sicondu parechji fonte di Turchia). A carica preparata da stu modu puderia stà tenuta per un pezzu tantu, postu chì l'absenza di refrigera è un clima caldu chì cuntribuitu à a rapida deteriorazione di u pruduttu.

Cume una basturma?

Prima di tuttu, avete bisognu di carne - carne di vacca. Ma puderete pruvà à preparà un snack orientale di viteddu o pavone. U metudu di bastà basturma hè quasi uguali per i sti tipi di carne, solu i gruppi di spezia difirenanu. In quantu u tempu di secura, dependa da u clima: u drier hè u più cava, u più veloce u basturma serà prestu. L'spezia obligatoria hè u chaman - hè ancu chjamatu shamabala o fenugreek. Hè u chaman chì dà a basturma un gustu nutili. Inoltre, mi piace à nutà chì a camara per secà a carne venite da esse bien ventilata è secca.

Basturma in Armenian

Quandu l'nazioni orientali eranu impegni à asseccarvi di carne, pudemu preparà un basturma, a ricetta di quale hè propositu di avà.

Ingredients:

Preparazione

Carni (bestefia vaccina) senza grassu è hà struitu lavatu, seccu è bonu affettu cù u salinu, pughjava a foglia è pappatura negra. L'aghjunghjeva in un coltu è mette in a neve di 5-7 ghjorni. Tutti i ghjorni turnemu a carne.

Quandu a carne hè pronta à secà, l'aghjustassi, laveva cù u salinu, asciucate è fate mette sottu oppressione per un ghjornu o dui. Allora, facemu un pirtusore in a nostra carne, inserisci un bastone di legno è fassi u 4-5 ghjorni per sece. Un prerequisite hè una sala ben ventilata.

Avà, pigliemu u chaman, chì hè adupratu in ogni ricerca basturma armena, l'agghiunciemu cù l'acqua (calenta foglie), aghjunghje l'espezie restante. Avemu bisognu di un ghiaia, una cunsistenza similar à a mustarda. In questu mischju lasciate a carne per un ghjornu per esse marinatu in a fria. Dopu, una volta u latinu à u pilu densu hè struitu cù un fugliale è suspesi à secci per 1-3 simane. Sicondu a temperatura è u clima, u tempu di coccia di u Basturma variarà. A prununzia hè determinata da parechje pruprietà chì u pruduttu hà acquistatu: deve rinfurzà è foglie foglie.

Basturma da Turcu

Di sicuru, a vacca secchi hè una ricetta classica per basturma. Ma puderà preparà da altre carne. In questa reçette, vi cunsigliamu cumu per fà una basturma da un gallinacciu.

Ingredients:

Preparazione

Home basturma da Turcu hè prestu cum'è siguenti. Prima, facemu un marinatu, per ellu ci fracemu un litru d'acqua cù saline, cipolla, pepite è ajika. Chì l'acqua falesa, poi poverà i petti è mette in a frigorifera per un ghjornu. Dopu un ghjornu, u turcu hè lavatu, sgugliatu è sospette durante 5 ghjorni in una sala ben ventilata à un statu di lumi voddu. Avà, preparamu a mutazione per u tisu. Da e spesi secchi (pudete piglià, per esempiu, pimentu, chili, oregano, basilola, taglioli, cipolle, cilantro, shamballa), allo piccolo è a cerveza, preparanu a gruel, cogliu cù pettu è mette in a frigoristica di 2-3 ghjorni. Allora pigliate un'ecosu di novu distribuzione ancu a gruel à pezzi di gallinacciu è allora u siccà à secci durante parechji ghjorni. A crosta teresa si stalla sana, è u core di a carne quandu presa ligge suluzioni.