Cumu di pickle halibut?

A fatia è a licurosa carne di halibut hè adattatu per tutti i metudi di coccia, ma cum'è sapete, u pesce l'u pesciu, u più piglia pezzi di salatura, cusì hè solu "calore" si ùn site micca fanàticu di a vita marina di u mari. Per tuttu u restu, vi cunsiglià cumu per salate un halibut, cullittendu tutti i modi più originali di scorci in un articulu.

Cumu solu saline halibut?

Prima di pisci salatura, a prima cosa di fà hè di sceglie bè. Stu primu è primu bàsicu determinarà a qualità di u pruduttu finitu.

A preferenza, sicuru, hè megliu per dà un pesu vivu, chì cù voi serebbe puliti è tagghiati. Se ùn si ponu micca pussibule, hè abbastanza cumprà u pezzu friddu cumu si cuntrolla a so frescura: culori rossi, scalini sfarenti sgrani, occhi sichi è arricenu frescu - signos evidenze chì pudete piglià pesci.

Per u salatura, hè megliu micca di sceglie ghiacciatto di latte, perchè ùn vi serà micca sottumessu à u trattamentu termale, è per quessa, sta funzione ùn hè micca solu per a salute.

Ancu di pitture, ogni pesce hè pulitu di scala, lavata è tacchita, è tandu i filettini sò siparati, passendu un cutidianu fuchju per a ridge è parallelu à u cuntour di i costi.

Halibut, salatura

A salsa di halibut ùn conta nisuna prughjettu: u sali, u zuccaru, forsi l'aromi à u gustu, u sicretu hè solu in i prupurzioni ghjusta è a tecnica.

Ingredients:

Preparazione

Carottu halibut previamente limpiatu è tagliatu in filettini frettu cù una simplicità di misura di sal, zuccheru è pimenta, è anch'elli prima chistu s'hè trasfurmatu à un slurry spruchante è da frettu u so pisci. Cuite assai, perchè u gustu di filletto d'halibut hè assai faciule d'overdo, perdu appliice una mezora più di più à e spazii densi, vicinu à a testa, più di a cuda. Dopu, pusemu u latti à i pezzi bisognu: un fille finntu, l'altru - di sopra à u peddi. U pesciu sarà prontu per u 34-36 l'aprile. U metu simplificatu di salatura implica l'usu di u salinu è u pimentu, questi cumpunenti senzilli sò strufinati è affissati da a gasa plegate in 3-4 capasti. Tutti i 12 ore di u pesu hè vultatu, è dopu à 3 ghjorni, hè prestu per l'usu, ùn ferma solu per trasfurmà e spicchi cù una napulita secca.

Salciottante in u cognac

Oghje, u pezzu mari hè salitu cù qualsiasi alcunu forti: tequila, whisky, ron è cuncecu sò assai adattati per questu. In più di un gustu assai piccante, stu modu di salatura permettenu di disperse da u listinu spiciale chì l'abitanti marinu anu. Comu a salsiccia di u salottu in leghje in legnu in a ricetta sottu.

Ingredients:

Preparazione

Siccome in a ricetta previa, cunfitturi chiffoni fugliati avemu un marinate in una mistura masticata, ma questa ora hè cunsistenti di pepite, u salinu è u cognac. Dopu avemu copiatu u pezzu, pò esse situatu in una bassa d'arghjentu o d'esmaltu è surtite à a temperatura di l'ambienti per un ghjornu, è poi trasfiruta per altre 2 ghjorni à a fretura. Ùn vi scurdate di trasfurmà i filetti à ogni 12 ore, è dopu a coccia elimine l'excedente di u salinu cù una napulita o di carta.

Ricetta - latte salitu in u livanti

Amami di l'Sushi vi uttene in rigalu di una ricetta per u latti salitu.

Ingredients:

Preparazione

Scurtu da scalci è pelle di fille cut in small strippi, 4-5 cm in grossu. U zucchero è nori sò in molti in un licenziale, frettu questa mutazione cù fette di fette è fate mette in un vasettu di vetru, pozzu aspriccià cun un grandi sal di mari da ogni uccisione. Dopu à 2-3 ore intesità i spezii ponu scuzzulate cun un pappu sicuru è servite tagliati di latti di salatura orientale à a tavula. Bon appetit!