Kate Middleton hè vinutu à l'premiere di "007: Spectrum" senza panni

In Londra, Albert Hall ospita l'estremu mundiale di "007: Spectrum", l'invitati omancati chì eranu duca è duchessa di Cambridge, u prìncipi Harry.

Straight outfit

I periodisti, com'è solitu, pagonu una attenzioni particulari à l'apparizione di Kate Middleton. Questu tempu, u so vistitu chjamava i cotoli, è quelli chì ùn anu micca vistutu sottu à u sottu.

A Duchessa hà sceltu u celu vestitu blu per u sessu nantu à u paviu di a so moda designer Jenny Pacham.

U vestitu falu ùn hà micca un scollutu profondatu o una incisione piccina, ma a so back era completamente trasparenti. Per impurtà un bracciu sottu era impossible.

U fattu di l'assenza di un bra di a futura Regina di a Gran Bretagna causò assai parolle. Sicondu i fanali di Kate, a retrota di u vistimentu s'assumiglia magica, ma di davanti à a mancanza di mutanni, i so senu solu "perdevanu modu" in i dritti di u vistimentu.

U so putu tutusu Middleton supplementatu cù sandali nantu à i so tacchi è u pianu di Jimmy Chu.

Un picculu embrague con stitchches e ardi chì Catherine hà pigliatu da a so mamma Carol, cumplementa l'imaghjina.

Leghje ancu

L'attori di a film James Bond

L'artisti chì si ghjucanu in Bondiana s'appronta ancu a scelta di attire per l'eventu cù tutte e rispunsabilità.

Monica Bellucci si firmò à un vistitu di vapeur di luxuri di color esmeralda cun una volta aperta. Leah Seydu hè ghjuntu in un vesti d'oru da Prada, è com'è sempre un Bond elegante (attore Daniel Craig) vistutu di un libru nìmuru è di a farfalla classic.