Joan Rowling disse ade à Harry Potter, pubblicatu u libbru finale

Aieri, u scrittore famusu Joan Rowling hà avutu una celebrazione doppu: celebra u 51 anniversariu è publicò u 8u libru nantu à u mizeru, chì hè nantu à i prestiti di libreria in u Regnu di u 31 di lugliu.

Joan hà detta l'addiu à Harry Potter

Dopu à i fanatichi di u libru "Harry Potter è u Cursed Child", accuminzava a accattà cù una errore loca Rowling, hà fattu una strada di stampa:

"Oghje, u mo ultimu libru riguardu à un magu pocu insice è i so amichi hè publicatu. Cù Harry Potter, pensu chì hè ora di dicenu l'adiu. Ghjè vinutu un modu assai longu. Per una parte, mi piace à capiscia chì ùn scrivu più nantu à l'eroi mi piace, ma in l'altru, hà crisciutu, è hè l'ora di rinvià à l'altri, caratteri ghjovani ».

Una rapprisintazioni scena in u libru

In più di u libru di u libru, a fine di lugliu hè statu marcatu da premiere di una dramatica nantu à a novella in u Teatro London Palace. I amici di l'amanti di i miraculi è i fanni di i rumanzi di Harry Potter anu persu. Questu hè comprendibile da u fattu chì i biglietti per l'estremo sò stati vindizzati in quarchi ura. A strada, Joan Rowling hà assistitu à repetition assestiglii, è, sicuru, apparse à premiere. À a fine di u ghjocu, u scrittoghju cù l'attori curculate.

In più di Joan Rowling in u premiere era l'alcuni di Londra, Sadik Khan, chì hà dettu qualchì parolle à a stampa:

"Sò assai cuntentu chì u pòpulu di u nostru paese diventenu i primi chì anu pussutu và stu ghjocu. Sò sicuru chì una criazioni digna, ma hè prestu videndu prima solu da u RU, ma da u mondu sanu. I, per esempiu, sapemu chì i prucessi sò avè principiatu in Broadway. Aghju veramente piaciutu u reggimentu, è a trama per mè hè stata sorpresa. "
Leghje ancu

Harry Potter ùn hè più u protagonista di u novu

È a trama di u travagliu è a verità hè stupente. In u 8e novu nantu à i maghi, u figliolu più chjucu di Potter, Albus Severus, hè issa u prutagunista, mentri Harry hà stessu travaglia com'è ufficiale in u Ministeriu di Magia è hà avà parechji toddlers. Inoltre, i lettori di "Harry Potter è u ficu maldivatu" in i pagine di u libru si ncontranu cù i figlioli di Ron, Hermione è Draco Malfoy.

I travagliu di traduzzione u travagliu in russu hè digià in corsu è in u otoianu di u 2016, "Harry Potter è u zing a zing a zinga" sarà liberatu in Russia.