Divinazione per Natale per a gravidanza

U periodu di vacanze d'annu hè a tempusima più longa è magica di l'annu, ancu i nostri antenati avè notatu chì e prusiczioni durandu u periodu spessu saranu veramente. Fighjuleti ghjuvani à i sposi futuri è i sposi, u nascita di zitelli è una vita di famiglia felice. U pianu più adattatu per i predicazioni era cunsideratu chì hè a notte di Natale, a notte prima di u novu annu secondu u stile anticu è l'Epifania à a notte.

A so tradizioni ha survigliatu è hà righjuntu, perchè hè interessanti per sapè anticipu ciò chì d'esce da u novu annu chì hè stata.

A maiò spessu, i femine è e donne anu interessatu in risposte à e dumande nantu à u persunale, cumu quandu u sposu, quanti zitelli chì hà da esse avertitu è ​​chì sex saranu. Hè precisamente a fortuna di Natale chì hè più precisa è veritativa.

Signs for Christmas per quedare incinta

Perchè per quessa un embarassu predilettu per venite, hè in u vechja annu chì avete bisognu à un candle da a notte prima di Natale è sinceramente dumandate à a Vèrgine Maria, chì hà datu vita à Cristu, per darà a occasione di diventà una mamma. Avete bisognu à dumandassi cù fede è un forte disprezzione.

Pudete ancu pruvà à appruviserà l'apparenza desiderata di u zitellu cù i simboli di una nova vita - queste sò e mane di grana, ova, caviar. Se l'scelta cumincia nantu à cavalli o caviar, cuntate u numeru di volte l'età è manghja, ma i ova sò abbastanza per unu.

L'altru opzione hè di ghjucà fora di prima a prima stile di Natale è di furnisce l'animali senza duv'ellu. S'ellu unu di elli vai dopu à voi in a direzzione di a casa, da pudè aghjustà à sè stessu o oghje sempre, stà avè aiutu per attruvarà u nuvellu aspettu di u zitellu .

Divinazione per Natale per a gravidanza

Per sapè u sessu è u numaru di futuri ghjovani, utilizate a furtuna cù l'aiutu di un filu (o i vostri capelli) è l'aghja. Per fà questu, avete bisognu à piglià una filetta di sita o i vostri capelli è aghjunse una agulla in l'ochju, tenientu u filu in a vostra diritta, sustene nantu à a palma aperta abbandunata, in quale duvete bisognu à piglià u polu. Baaghjarà a so aghja trè volte in u direzzione di u viulente è seguite u puntu di u centru è observe quantu l'agenzia si cumportanu. Si si move un pèndulu, cresce l'apparizione di un figliolu in a so vita, un circulu circulu pruteghja u nàscita di a panzu di una figlia. Dopu u primu tentativu, repite u prucedimentu tramandà l'agulla trà i dete, è finu à chì a stufa stà. I movimenti di l'aghja simbulizanu tutte e zitelli destiuttu per a vita: quiddi chì eranu digià è quelli chì sò deve esse espertu.