Divinazione per nome

Un ghjucatu di ghjucarii è simpaticu per nome hà saputu da a mo tempi antica, sicondu i so règuli durante u tempu di Natale, una ragagna unmotta si deve esce da a notte o tardi in a notte è scrive u nome di u primu omu chì si ncuntra. Chì ci hè chjamatu, questu seranu u nome di u so maritu. Oghje, camminendu per a notte hè micca sicura, perchè per a fortuna di u nome di un pretendiente, hè megliu utilizà l'altri metudi, più sèmplice è accessibile per tutti.

Fortune telling with the help of cards

A volte cun u nome di un amatu chì tuttu hè chjaru, solu vogliu cunnosce i so sentimenti. In questu casu, guessing simple card, per nome, aiuta. Per ellu, piglià un pacchettu di 36 cartoni è, imbattendu ancu bè, rinfriscà u ditto di u minimu da fà. Scatula tutte e carte in munzieddu, u nummiru di quale anu uguali di u numaru di littri in u nome di a persona chì interessa. Ora apri una carta da ogni stack, se trova dui carte idèntique, mette à parte. Continuu finu à chì i carti sò stati. U restu (micca missu) cunnette, osservendu l'ordine. Avà, una volta, si mette nantu à a tavula, eliminendu e listessi carte chì eranu cose. Quandu tutti i carte cù parità sò sopra, aghjughjanu à quellu chì hà mancatu. Se a maior aces, reine è re, quella u vostru sceltu si senti sensu sentimenti à voi è pigliate a vostra rilazione assai in seriu. Ancu pò esse ancu una pruposta. Sì ci sò sola pussibuli, documenti è colti, invece cusì cusì cun ellu, ellu piace à esse cun voi, ma hè prestu di prima per parlà di volte seriu. Cuscini, carte assai picculi indettenu a indiferenza di a persona in questu interessu.

Ogni modi di l'avucatu in u nome di suitoru

Parechje sapete chì l'additùtivi per u futuru, cumpresu u nome di l'amatu, hè sempre bellu fattu in a vigenza di Natale. In autumàticu, questu tempu hè un tempu universale ricunnisciutu di a fortuna, ma nuddu pruibisce à pruvà à circà u futuru è à qualsiasi altre tempu.

Eccu quì chì sò parechji mane di guessing in nome di u sposu.

  1. Pigliate un numeru imparu di foglie di carta è cremà è pruvate à circà à cinni nantu à a carta. Cosa visione, chì sarà a prima in u nome di u futuru spunore.
  2. Pigliate a manzana è cuddà cù a cutiddia cù u cuteddu, perchè ùn ùn si spende micca è si parla una spirituosa. Avà pigliate è u lamparaghju u to spalle left with your right hand. Cunsiderate a figura resultante da a pelle, chì lettere s'assumiglia, è u nome di a persona chì sarà u vostru maritu cumenzarà cum'è nantu à questu.
  3. Sceglite di a carta di reta, un diamante superior, è mette sottu à u pilone, vulendu vede un sognu nantu à un omu amatu. Se ellu hà amuri, serà u maritu.
  4. Scrivite nant'à i pezzi individuale di carta i nomi di l'omi, quantu ricurdate. Cogliu in un capu è mettite. Exclamà u primu, una persona cun u stessu nome è diventà u vostru còmpiu.
  5. Per questu, l'addeviamentu per nome deverà esce à a luna sera. Posa à l'armadju è strappa à a luna, ùn spaccanu per un pezzu. Dopu questu, dumandate a luna per parlarà di u futuru maritu. Avà per u lettu, in un sognu chì sapete u nome di a persona chì sarà u vostru maritu, è se site furtunatu, vi vede.
  6. A circa a circustanza per u clover di quattru foglie, chì porta a bona furtuna à ognunu, ma di a so capacità di aiutà à a fortuna di u nome di l'estretu da u destinu, ùn tutti ùn conta. Quandu si trova una folla rara, ùn deve esse messi in u calzari in direcia è cammina finu à a cunniscenza incù u novu omu. Hè sarà chjamatu cum'è u vostru futuru maritu. E, forsi, questu seranu a so fidanzata.

Parechje ghjente pò ricurdà quantu a ghjente avete succorsu, ma ùn deve micca trattatu stu divertimentu seriu seriu, secondu ciò, avemu decisu u nostru destinatu stessu.