Fortunetelling per u Natale

U Natale hè un tempu ideali per parechji rituali è fortuna. A cosa hè chì nantu à questu ghjornu, e fruntiere trà u mundimentu curate è pudete sparà cun vigore in u futuru, l'apprenu di fatti reale. A divinazione da ricchezza è di soldi ti permettà sapete se a situazione materiale di una persona cambiarà in un futuru vicinu è si valenu à vulsutu fà per fà un profitu. Hè nutata chì i metudi di predizioni cunziddi avanti pò ancu esse usatu per l'annu novu.

Fortunetelling per u Natale

Pruprietà di una mascota, o megliu un cat, pudete aduprà à truvà in a so situazione finanziaria l'annu nantu. U sfida hè per entra à qualsiasi room è fate un desideriu di soldi. Allora ci hè bisognu à chjamà un animali è vede ciò chì di u catapultu cruci u limitu. Se ellu hà fattu un membru drittu, pudete restu assicurati chì u benessivu finanziari vos vede.

Ci hè una altra fortuna di a fortuna durante a notte di Natale, chì l'aiutu di una altra persona serà necessariu. U brucu debite d'abbandunà u sticale, è u so assistente à questu ora ponte trè platti nantu à a tavula in un statu invirtitatu è sottu una pezza di munita di ferru. Dopu à sta guessing personessa entra à a stanza è sceltu chjucu un platu. S'ellu pudia avè l'apprezzà benissimu da a prima volta, induve a munita hè, u dopu l'annu serà riescita materially. A munita era capita da a seconda volta, perchè a situazione ùn cambia micca. Se una persona hà trovu una mozza solu da a terza volta, dappa avete averariate prublemi finanziarii.

Una altra fortuna di l'annunziu d'annunziu, chì hè ancu adattatu per u Natale. Cresia megliu in a cumpagnia. In a tavula hè necessariu di mette trè ringhi: oru è dui argentu cù preziosa è semipreziosa. L'omu d'avè l'appiegazione deve chjudarà i so ochji, è un altru muta da l'aneddu. Dopu questu, ellu scelse à l'anellu è osserva à ciò chì successe. A decorazione di u dorale hà indicatu chì a situazione finanziaria migliurà, è un anellu di argentu cù una preziosa profezia prufiziassi. Sì l'arcu solitu hè abbandunatu, hè un simbulu di perdita.