Sardini in l'oliu - boni è dolci

Quessi latti sò fà ricerchi di truvà nantu à e case di quasi ogni tenda, pò esse aduprati per salad dressing o simpaticamenti servuti com'è un pranzu. Ma vale a pena di manghja, o hè megliu ùn serve micca à a tavula? Per fà a decisione ghjustu, bisognu di sapè chì benefiziè è dolce ponu sardini in oliu.

The Benefits of Sardine in Oil

Quessi manghjusti cunsulanu una quantità maiò di quantità di proteina, è, à disprezzu di quellu chì hè truvatu in carne, hè più assicurata. Hè per quà parechji donne credi chì si pò manghjarè è ancu bisognu. Inoltre, quandu avete vistu a cumpusizioni di i sardi in l'oliu in dettu, ponu truvà vitamini PP, A e E. D'acordu à l'espurtazioni, solu 100 grammi di sti latti per ghjornu furnisce 15% di l'intrattenimentu di u ghjornu di sti sustanzi, è questu hè un grande numeru. Poi u cuntenutu di cromu, flúor, cobalt, iodine, potassu, calcium è u ferru in quessi pezzi certamenti fate ancu di più utilità. A cumminazione di sustanzi è trace elementu favurèvule per l'affettu di i muri di i vini sanguini, facenu più elàstici, anu stimulanti in u travagliu di u core stessu. Inoltre, a prisenza di e vitamini A è E impedisce u prematuru di crescente di e carenzi epidermali è impedisce l'apparizione di tumuri (tumuri oncologici).

Basatu annantu à sti dades, pudemu dì chì a sardina in l'oliu hè una fonte di vitamini è minerali, è per quessa, deve esse cunsatte. Ma tuttu ùn hè cusì simplice.

Sè regularmente (3-4 volte à settimana) per aduprà sti prudutti in botti, pudete aghjustate rapidamente uni pochi di più. Malgradu u cuntenutu calcu calore (220 kcal per 100 g), cuntene assai oghje (13,9 g). Dunque, quelli chì seguianu a so figura, ùn deve esse "purtatu" da a so nutria.