Festival "Circle of Light"

In u 2015, per quinta a morti in Moscu , u Festival Internaziunali "Circle of Light" hè stata tenuta. L'urganizatu di stu festa hè u Dipartimentu di Mass media di Mosca. U prugramma di u festivale hè custruitu nantu à a dimustrazzioni di i rializazioni di maestri di u lume di Russia, è ancu di cunniscenza incù l'urdinisazione mundiale in u campu di u prugettu di l'illuminazione è a tecnulugia multimediale.

In questa grandiose dimustrà i maestri di a luce in u campu di i grafichi 3D è di l'illuminazione di tutti i mondu s'accogliquavanu. Nove notte in una fila, da u 26 di sittembre à u 4 di uttùviru, artisti artisti di Russia è altri paesi rapprisentanu pezzi multimediali light, creatu video carte nantu à e facciate di l'edifici famosi di Mosca, monumenti culturali.

À u marcu di questu festival, una cuncurrenza chjamata ART VISION hè in ogni annu. Pò esse poni esse a so cumpetenze in u video-cartulare cum'è fanni di sta arti, è i prufissiunali. In i posti induve si celebrà u festivale "Around the World", i classi maestri di i famosi esperti russi è mondiale in u mondu sò ancu pussutu.

Festival "Circle of Light" - Scheddi

L'inaugurazione di u festivale «Circle of Light» hè stata celebrata u 26 di sittembri cun un ciclu di stori curtite da a lumera illustrata in e fachada di l'edificazioni chì si trovani à u Ponte di Andreevsky è di u terraferma Frunzenskaya. Execuzie a magistratu cartulare di u lume, vale à dì, una prughjittazione 3D luminosa di una ora è una zona di 17.000 metri quadrati. M., hè stata creata da specializatori di studi di produzzione da l'UAE, di Gran Bretagna, di Francia è di Russia. Tutte e sei stati curtite sò stati ligati da una cumunità di lumera prisentata in u Ponte di Andreevsky.

Comu rigalu a l'audienzia di a festa nantu à a custruzzione di u Teatro di Bolshoi, i travagli di i finalisti di ART VIZH èranu presentati.

U parku di luce per u piriudu di a festa diventa a basa di VDNKh. Quì pudete vede manifestazioni multimedia, visitate u grandi show di luce à u ghjacciu, eseguisce a realizazione di Dmitry Malikov synchronized with the video projection.

In u casteddu di fata, a facciata di una buttrega di i zitelli situata in Lubyanka hà vultatu. I figlioli sò stati aspittati per una manifestazioni di ghjocu di ghjucate di ghjucate è di criri fantastichi.

A superficia di l'acqua di l'Alberi di Patriarghju hè stata adatta cù installazione di u "Master è Margarita". Una barca spiciata cruciata longu u fiume di Mosca, da quale eranu i prugetti in i muri di u terraplen.

E l'apertura di u festival "Circle of Light" è u so pezzu sò marcati da eterni vividi chì si sò stati à u Canali di Rowing in Krylatskoye, induve l'acqua, u làsinu è pirotekniche fù fughjatu à a musica di i tempi diffirenti.