Ghjornu di a marina

U ghjornu di a Marina hè cunsideratu cum'è una festa prufessiunale da u 22 di ghjennaghju di u 1939, quandu un ordine appropritatu hè statu emessu in l'antica Unioni Soviètica. Dopu quellu tempu ogni annu nantu à l'ultimu Domenicu di lugliu, u ghjornu di a Marina hè celebrata. U ghjornu di a Marina Russa hè ancu cilibrado in Ucrânia. Questa festa di lugliu hè spissu chjamatu u ghjornu di Neptune.

L'urìggini di u ghjornu di a Marina Russa

A flotta militari di regula in a Federazione Russa hè stata creata per vultà l'isolamentu politicu, territoriali è culturale, chì era a causa primaria di u ritornu economicu è suciale di u paese à u turnu di i 17-18 seculi. U primu bastimentu di cumbattimentu di Russia hà struitu annantu à u disignu di u coronulu Olandese è u famusu shipbuilder Cornelius Vanbukoven sottu Tsar Aleksei Mikhailovich. A navi fu datu un nomu in onori di l'emblema - "Eagle". Havi una longa di 24.5 m è una larghezza di 6,5 m, hè stata equipada di 22 pistoli.

A struttura di l'Armata Russa moderna includia:

L'Armata custituita da cinqui associazioni strategichi è operativi:

  1. A Flotilla Caspiu.
  2. A Flotta Baltica, cose ghjornu hè celebratu u 18 di maghju.
  3. A Norville di u Nordu, chì ghjornu hè 1 di ghjugnu.
  4. A Flotta di u Mari Nazariu, chì ghjornu hè cunsideratu 13 di maghju.
  5. U flotta di u Pacificu, chì u ghjornu hè celebratu u 21 di maghju.

U ghjornu di a Marina in Ucraina

In u 2012 in Sevastopol per a prima volta u ghjornu di u Mariu d'Ucraina è a Russia fù celebrata. A vacanze aperta u sguardu "Samum" cù un colpu di l'aire, hà purtatu bandieri di a Federazione Russa è u Ucrania. Dopu fattu seguita una stringa di e navi è numerosi espettori. In Sevastopol, in l'ultimu di ghjornu di a Marina, un navi anti-sottummaru "Kerch", un navi di propòsitu specialu "Kirdin" è u cruciere di guardia "Moscu" eranu impiegati da a Russia. A flotta ucraina di u ghjornu di a Flota di u Mari Nerutu in Sevastopol dimostra un buque de pate di grande dimensioni "Konstantin Olshansky" è l'unicu submaricu ucrainu "Zaporozhye". A parata hè stata cumplessa da u vetcheru di a Federazione Russa Smetlivy, chì vultatu in u mumentu da e costi di Sìria.

In u ghjornu di a marina in Ucrania u populu era accoltu cù fabulosi è caratteristiche storichi, u principali unu di quale in u 2012 era Catherine II. I paratroopi vèninu in terra, vistutu in 33 atleti cù scuba diving. In a baia ci sò dimustrati mini-exercici: sparendu di torpedoes nantu à u mira è a distruzioni di e minimi sottucampuli. In questa festa, è ancu nantu à u ghjornu di a Vittoria , Sevastopol era inglesi di ghjente è di piacè.

Oghje, a flotta di Sevastopol hè un associu strategicu-operattivu di a Marina Russa nantu à u Mari Neru. Hè cumpresi i navi di a superficia è sottumarine capaci di travaglià in a zona vicinu è distanza, com'è e forze custieri, missile-carrying, combattante è aviación navali anti-sottummaru. À a so dispusizione sò più di 2.5 mila navi distinti, nclusivamente i navi:

U ghjornu di a Marina - una maraviglia di vacanze, chì riflette una veramente heroica biografia di a Marina Russa. U nostru paese prutege u dirittu di esse indipindenti è prusperu cù a participazione di più di una generazione di marinelli militari. U drittu à esse cunsideratu un grandianu putenza di u mari Russia hà vittutu brillanti vittori di a Marina.