Dopu à andà in Eve?

Unu di e festioni più apprizzati per a più picciotti ghjucà hè l'annu novu. Unu di i favuri avere è l'adulti, perchè solu in questu tempu magicu ùn pò micca solu rilassate, è cunghjunghjenu cù a famiglia sana, vedi amici, scontranu cù cumpagni di classe è cumpagni di scola, in generale, rializeghja tutte e cose chì si sò postposedati da e vacanze malatu in durante l'annu.

Attività activa in u periodu di pre-annu sò sviluppati da agenzii di viaghju. Opùnanu un annu di l'annu in u strangeru, principalmente in i paesi europei. Dopu à andà per celebrà l'annu novu, per sparisce micca u soldi è u tempu spent?

Annu novu in Europa

Girmania cum'è i amanti di carnival. Oghje ghjornu in u Novembre u paese viaghja in un carnaval solidu: in i strade ci sò mummi, fabulosi princesi, guardani, buffoni ... Scatuli miniatura sò realizati in i carrughji in l'esicuzzioni di i teatru professional è l'artisti circus.

In a vigiglia di l'annu, hè bisognu di pruvà à acquistà à a Puerta di Brandeburgo per vede l'associazione simule simule di l'oghjinca è l'est de Germania: sottu a battaglia di campane, i so abitanti scontri sottu à a porta è aghjunghjenu i so brami di felicità in l'annu novu.

In Spagna, principarmenti in cità è paesi, ci hè un usu interessanti di cunghjuntà a vigiglia di u Novu annu cù fictitivi ceremonii di "unioni": i paisani tiranu artìculi cù nomi di i paesi di u paese è diventanu "spouses" in Eve di Natale: huma involuti bis-sħiħ fil-kariga ta 'l-amanti u jieħdu ħsiebhom.

Francia. Parigi. In dicembre a Torre Eiffel torna a principal "abete" di u paese. U so primu pianu hè inundatu di ghiacciu è si trasforma in una pista di pattinaggiu di a cità cù patinati libretti per quelli chì anu acquistatu un bigliettu à l'entrata à a torre. I rotti di Parigi sò trasformati: ogni casa hè impannuta, e fachada di u persunale, ancu ogni intrata. À ogni strada puderete vede un arbre di Natale appellu cù u Couture locale.

Arricate un annu novu in Finlandia hè u sognu di ogni zitellu. Hè stu paese chì hè casa di Santa Claus, a so casa. Tutti i zitelli di u mondu sanu di visità à Santa Claus, è solu in Finlànnia, u sognu pò esse ghjustu. Per l'annu festioni ogni cantone di u paese viaghja in un conte di fata. L'Adulti avè apprezzà i prezzi prezzu di i restaurants: i Finns preferen à celebrà l'annu fora da a casa, per ùn avè micca afflittu cù difficultà innecesariu, è i patroni ùn ùn esvergenza micca u costu di pranzi in u menù.

Per celebrà l'annu novu in Europa, a visita serà accessione di prima. Ci hè quasi nisuna scuperta percorsione per i vacanze d'annu, cusì hè megliu à cunblucianu à cumprà i biglietti è à riservà un hotel un paru di mesi prima di l'annu novu.

Annu à u mare

Dopu à andà per l'annu novu à i amatori di u sole è u calore? L'annu à u mari serà una scelta ideale: u sole, l'acqua, a spiaggia, o surfanu o sibaritic chì sò in una hamaca. L'unicu chì pò prutesta sta decisione hè un zitellu chì aspetta a neve, Santa Claus cun una borsa di rigali è un arriciu bonu di Natale cù l'ornamenti di Natale. Dopu à andà per celebrà l'annu in u mare in mezu à u ghjornu invernu? À questu tempu, l'estenda di u turismu in Cuba, in i UAE, Tailanda, l'India. Maldive è Canarie - una scelta larga, ma dinò parechje impressioni à l'amatori di l'esotica, di l'acqua è di u salottu. Sri Lanka dà i so invitati ùn solu a calma sole, ma ancu interessanti viaghjate à a crescente di elefante è di a caverna, a familiarità cù a cultura di l'indigeni, l'oppurtunità di vìdiri cumu esi spezii esse preparati è, sicuru, tastate a cucina tradiziunale.

L'urganizazione di i posti per andà à l'annu novu hè diversa è solu dipende solu di e preferenze è capacità di i viaghjatori.