Cumu pudete salvà u vostru maritu da una patrona?

Molte parechji facenu a vita cù una situazione induve un carusu anu una passione. In questu casu, ci sò duie opulentai: per parte o rinvià u cô cònjo. Ci hè parechje manere in modu di spende un maritu da una mistressa chì hà prova a so azzione più cà una volta. Comu cumincià à pensà beni oi veramente chì avete bisognu à questu, è si pudete pirdunà a tradizione.

Cumu rivalallu contru u avversu da u maritu cù l'aiutu di a magia?

Ci sò parechji rituli chì frustraranu a rilazioni trà l'amatente è l'altra donna, è u purtonu in casa. Unu di elli hè un ritu efficafanu, chì avete bisognu di gastru à a luna menzu. Per ellu avete bisognu: una carta di carta, un lapisu è baga d'arghjentu. Nant'à u fogliu scrivite u nome di l'avversu, stràccia in pezzi chjuchi è scatterate nantu à u pavone. Allura spaccoli ciucciu, predughtu. Camini nantu à u papetu cù i vostri pedichi è imagine chì avete pressu a to maestru. Dopu questu, scumpete tuttu è u lamparaghju in u bagnu.

Pudete piglià una cuspirazione populari per diventà a mistress da u so maritu, postu chì i paroli anu tremu putere. U tempu ideali per u ritimu hè u marti nantu à a luna menzu. Certe e taglienti in a stanza è apre a finestra. Pone a tavula cun un pappu sicuru è fate un morteiro. In questu, ponu vetru, un pezzu di lana, una tarra, u salinu è l'acitu. Nant'à u paper, scrivite un forze forte, cumu per diventà u maritu da a so patrona:

"Cum'è un gattu è un cane sò luttà, È hè u mo (nomu di u cuniatura) cun (u nome di l'affari) Per fà cumbattiti, battete è sia parti! A l'altri anu in còllera, È i so sentimenti in i partiri si vutaru!

Aghjunghjite a trama di trè volte, è da, creme u papetu nantu à a cannila. Mandate i cinni à un morteiro. Tuttu u mischiertu bè, fate cù un pappagallou densu è si mette nantu à u sillà di a finestra. Fiancà, postu i trè candelli è lasciami abbrucià. A matina, mette tuttu in un saccu u piglià à a casa di u rivalu. Se ùn cunnosci micca u so indirizzu, da parte di u mistieru hè struitu in a vistita di u so maritu. Quandu sta cundizione ùn si pò esse cumpreta, tromba tuttu in a intersezzione.

Cume guardà u maritu da una mistress - female psychology

Comu per svià qualunque prublema, avete bisognu di cumincià cun sè stessu. Cambiate u vostru capeddu, vestitori, firmate à u ginè , in generale, diventà un oppostore megliu. Avemu bisognu à u travagliu nantu à u caratteru cumu hè cunnisciutu da e boni vampieri chì i mariti ùn si ne vanu. Pruvate micca per esse scandali, ùn fate micca pienu. Hè necessariu di piglià tutte e misura potenti per assicurà chì l'ambienti in a famiglia hè favorevule in quantu pussibule, è u cônzuge ùn vole micca di lascià. Fate un maritu, ghjilosu, tuttu ciò chì si pò dì, è tutti i patroni è anu cumprendi u so propiu, ùn seranu micca cù qualcosa. S'ellu hè statu dicidutu per pardunà una persona estimata, pudete francu falà da ciò chì era successu. Dientza dilla à i veri cause di u tradimentu, perchè pudete cambià a situazione. Assicuratevi di spiegà a vostra opinion nantu à questa materia, ma avete bisognu à fà cun tranquillità è cun fiducia, senza stile.