Famiglia di Violenza

A viulenza di famiglia hè un ciclu recurrente di l'intimidazioni di un associu à l'altru in relazioni stretti. Pò esse in auturità è per un pocu di tempu per riferite à un modu di u pessimu malevule o di u malu caratteru di un cumpagnu, ma se ricette cù una constanza envidiable - hè u tempu di s son l'alarme.

Un impurtante funziunalità di u cuncettu di a viulenza di a famiglia hè chì hè l'incidenti multiplici di varii tipi di bullying. A violenza, à u cuntrariu di cunflittu familiale, hè sistemicu. À u cori di u cunflittu hè un problema chjaru per esse risoltu, è attaccani postu per acquistà u cuntrollu assulitu nant'à u feritu feritu. Ancu l'abuser pò chjamà parechji razze di più o pocu bisognu di i so azzioni, in a realità hè motivatu da u desideriu di stabilisce un control completu di unu di i membri di a famiglia. A Vittimulugia di a viulenza di a famiglia vede chì e donne è i zitelli sò vittimi di a viulenza di a famiglia più spessu. Hè sta categuria chì a maiò ùn pò micca avè a forza è u caratteru per rebuffà u tirannu è u so despottu. Sfortunatamente, a maiò parte di sta persona hè un maritu è ​​u patri.

Tipi di viulenza in famiglia pò esse divisa in parechji categorii:

  1. Violenza economica. A suluzione indipendente di a maggiuranza di prublemi finanziarii, u rifiutu di sustegnu à i zitelli, l'invaggiu di l'ingudu, un perdimentu indipendenti di soldi.
  2. A viulenza sessuale. À l'ora di a turbulenza di famigghia, i mariti sò prupizii ingerente in u sessu è a violenza contru a so moglia o i zitelli. Stu tipu di viulenza ancu cumpresi: a prissioni sessuale, furzendu u sessu inaccettabile, a curazione per i riti intimi cù strangers, i zitelli è u sessu in presenza di terzu.
  3. A violenza fisica (batta, strangling, tirare, spout, pushing, holding, controlling access to medical or social assistance).
  4. A viulenza psicologica (insults, a violenza contru i zitelli o à l'altri per stabilisce una minaccia di cuntrollu, intimidazioni da a violenza contru l'unicu, animali domestichi, danni à a prupietà, scantu, curazioni à i atti degradanti).
  5. U ghjocu di zitelli per cuntrullà una vittma adulta (sfurzamentu di i zitelli per a forza fisica, psiculoghja nantu à a vittima scelta, manipulazione cù i zitelli).

I vittimi di a viulenza di a famiglia ùn deve esse mai tolerate such state of affairs. Ancu se l'autoestimu ùn vi permette micca di vugliutu per una vita megliu, deve sempre cercà aiutu di l'amici è di i parenti. E in certi casi, l'agenzii di u guvernu pò aiutà à quelli chì sò chjappi sottu u bravu di u tirannu.