Leggerezza

A so mamma è u so-ghjuridica sò dui persone chì sò uniti da una persona chì hè nativa à l'altru, ma questu hè forse tutti quelli chì anu in cumuni. U fattu chì sti genti si trovanu difficiule di guverna cù tutti quellu chì sapi tuttu è hè cunnisciutu per parechji dicennii. In u mondu di l'umuri, ci sò parechje chjosi annantu à a sogni cum'è bruna. Di sicuru, ci sò i persone di lucenti chì puderanu truvà una lingua cumuni cù a mamma di a so sposa da a prima volta, ma ci sò quelli chì ùn ponu micca stabilitu relazioni cù ella.

Una famiglia di ghjovanu hà assai cunfranchjata. È u più oliu hè aghjuntu à u focu da e persone da u so circundante, i figlioli di novu hannu menu pussibuli di surviglià cù a prima crisa di a famiglia, diventendu forte in u stessu tempu. Per ogni persona, quantu la so rilazioni cù i so parenti, ghjucanu un rolu impurtante. Ùn importa micca quelli anni chì i zitelli sò, i genitori tandu sempre pruvà à i so cunsiglii in a so vita persunale, anche u fattu chì u so ziteddu hà a so propiu capelli annantu à i so spalle, è hè cusciente per piglià decisione vitale.

Rispunsabilità trà a so mamma è u so figliolu

Omi chì pensanu chì a so amata mamma hè felice per l'elettu di u so maritu di a so figliola è chì, in u stessu tempu, pò assicurà facilmente cù a mamma di a so sposa ùn hè micca cusì picca. Ma quelli chì sèntenu da ghjornu à ghjornu chì sempre fai qualcosa di malu, assai più. Pigliate a causa di i cunflitti trà e mamma è leggente è pruvate capisce chì a so mamma hè in a maiò parte opposta à u so figliolu.

  1. In a maiò parte di casi, a causa primaria di i cunflitti hè a figliola infantil di una sogni. Ùn hè micca capacitu per risolve i casi senza cunsiglii senza cunsiglii di a so mamma. U sonu di a legenda prontu hà una quistione: quale hè esattamente cù un casu - una piccola o una donna adulta? Comu a cunseguenza, tuttu u so discontenti cù a so moglia, pruteghja nantu à a so mamma è viciversa.

    A dicisioni: u sonu di a lege must prove chì hè l'omu rispunsevule è indipendente chì pò esse fiduciale da a so figliola.

  2. A siconda raghjone in i cunflitti cù a so mamma hà avutu esse oculta in relazioni problematiques, cunflitti risolvii, culpabili e discepzioni nant'à u so figliolu cù a so mamma. In cunseguenza, ùn hà cunnosci a trasmissioni di sti relazioni difficuli à a rilazioni à a so mamma. Ùn infastate ogni cosa pocu in l'azzioni di a mamma di a so moglie. Malgradu u fattu chì a sira-a-lege pò esse una persona maraviglia in l'ànima, ma in questa situazione hà da pagà per i contatti d'altri cuntene.

    A decisione: a matri in a lege, hè necessariu esse eliminata è micca di impone l'opinione chì tocca à qualsiasi prublemi familiarii, ma per risponde à e dumande, ùn eseguite a gratitudità in a risposta

    .
  3. U suvitatu cumuni per i cunflitti hè oculistica in a natura amatori di a so mamma, u so celo per cuntrullà tuttu. Hè tranquilla è cuntenutu solu quandu tutti sò cunforme cù ella è ciò chì dice. E si a mo mamma ùn piaci à u so ghjovanu, ella centra tutte e so putenzi annantu à vende a lotta contru u so figliolu da u primu ghjornu di u casu.

    A suluzione: l' unicu modu per pacificà a so mamma hè di sèntirila cum'è una donna indefensa dèfida è, in finisimu, cum'è un simbolu di gratitudine, quì sia permessa di a famiglia india sola.

  4. Sì a sughjura sola criava una figliola, hè pussibule chì hà prumugràficu a so fugliu una vita di famiglia à u so zitellu. In questu casu, ogni pezzu di u sonu di a legione serà criticata. a mamma hà compara cù u so maritu.

    A suluzione: hè bisognu à dà una donna solitaria un sentimentu, cum'è s'ellu hà dettu qualcuni di cunfiderà per ella, in a vita di ughjettu è in a so anima.

  5. A relazione trà a mamma è u sughjettu agrava u spaziu vivu tutale è a vita. Oghje agisce hè a situazione si u so-in-law hè dipende materially à a mamma di a sposa.

    A suluzione: a bona scelta hè di separà di a vostra soglie, avè a so propiu spaziu vivu è e rendimenti.

  6. Se à u momentu, hè solu un sònniu finu à quì, u sonu hè necessariu per mantene una relazione favorevoli cù a so mamma;