Cunfittinu da u cannella

U mele di uva di sultana rende aranitte, gustoso è appetizing. A mancanza di e manni in u raghju pò tocà nantu à l'benefiziu di l'apparizione di u buchu, perchè aghjunse per questu quì aghjustemu un ambruzzu cù boli sani.

Comu coccianu cunfettu di uva di sultana - ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Per fà un cunfettu di uva di sultana sicondu sta ricetta, cun cura, per ùn dà a carne, sguassate i bagnu da e staghjunghjini è rinsegna cù l'acqua corrente. Avà pour tutti per un pocu di minuti cu l'acqua fogera, dopu chì l'acqua hè sfulatu è falla.

Da u zuccherinu è a quantità di acqua filtrata, cogliu u zucchero è dete à vinu bianche. Vulete sguassà u bagnu da u focu, cupèrtulu cù una tapa è falla chjudarà durante ottu minuti à e cundizioni di l'ambienti. Dopu un pocu tempu, fate l'arghjentu in un altru cuntinuu è u metti nantu à u focu. Demu un cicchone cù un periodicu remògliu, fervente per sette minuti, è rammintà i raghji in questu. Una volta, abbanduneghja u travagliu frescu è insistia finu à ottu oghji, dopu à quale ripetemu novu u prucedimentu per digià u zucchero. Dopu dopu u terzu secchio è rinfrescante, fate u ghjacciu per fogghi ghjocu cù e baccardi, è cullaghjate nantu à u caldu moderatu finu à a pruduzione chjamata è a densità di i diliziosi sò acquistati. À a fine di a coccia, aghjugnu cunfinu à a vanira, siddu vulete, per tastà i vilillinu, mischianu cù cura è esplieghjule secondu a cunti di vetru sterile è seccu chì anu prestu.

Doppu l'enfasi di rinfurzà i barche cù una dolcezza in una tapa invertata, i traspremanu à l'almacenamiento per altri palle.

Jam fattu di uva rapi bianchi cù limonu è di meli

Ingredients:

Preparazione

Eppo, cusì appressu, assai appetitissimu è estremamente bella in l'apparenza hè un cunfettu di uva rabidu kishmish. Per a preparazione di i diliziosi, rinfurzà currettamente e raghji da a raghju, rinite sottu à l'acqua corta è secca. Trapassemu ogni bacca cun una agulla per mantene a integrità durante u trattamentu termale.

In un vasu per separà ci cugnerè l'acqua filtrata è u meli, struisce a mischera u zucchero di dui limoni di medju è stà, siddu puderianu, foglie di craci e un bastone di canna. Scopre u xarru di u mele, cun frequente vucale finu à fucure è sguassate da u pianu. Quandu a temperatura di a basa di u dulce ci ponu à settanta pianu, avemu crescenu a pruduzzioni di cipolle di a raghju, avemu a travagliu nantu à a stufa e calene quasi a foglia, ma micca fracete. Partigghianu u trattatu frescu è insistendu à sette o ott'animi, dopu a quale ripetemu u ciclu di rinfrisazione parechje volte. Dopu l'ultimu scaldate, abbandunemu a pratica di 24 ore, poi aduprà nantu à a stufa, fate fogghjone, fervente durante uns cinque minuti è infugau subitu da i vapuri di vetru sterile è seccu chì anu prestu. T'avvignammo in piena è embrulanu l'enfasi di rinfrescu lentu è l'esternamentu naturali.

Jam made of uva di sultana cù nuts

Ingredients:

Preparazione

In inizialmenti, lavamu l'uva, sguassate i baga di i raciuni. Scavalca l'acqua à foglie, fate uni pochi chjappi in u farfantarì u uva di parechji minuti.

À a listessa ora in un altru cuntinuu, ci cunghjemu a mità u vetru di acqua cù u zuccaru granulatu è cresce cù frequenza è stende finu à chì i cristalli anu dissolvi e fracete.

U racini blanched sò spugliati in un colander, lasciemu e sbulicanu in l'àutru fogghiu. Dopu ripetuta furianu, cocchi per seti minuti, rinfriscà, friddi di novu, posanu a terra cunceta, a vaniura è fracete d'apriri di deci minuti. Ora pudete piacè un trattu nantu à i cuntenuti sterile, appiccicate è dopu trasmissionu per determinar per u almacenamiento.