Cumu mantene un novu?

Nove months d'aspittassi, un miraculu di nascita è avà - u momentu più longu - sò sola da a persona più amatosa è caru à a terra - u to figliolu. A primu dumanda chì si sviluppa in u capu di ogni mamma senza sapè hè cumu piglià l'imbibile senza u male. Sfurtunatamente, no tutti i sughjetti di maternità in a nostra vastu patria sò rispunsabili di u so travagliu, ghjovani omi ùn anu micca amparatu a saviezza di trattà i zitelli, cumpresa cumu accade un figliolu per adurà.

Perchè usa un "criaturu"?

A rializzazione chì avete fattu a so mamma hè stata cun primu alimentu di u zitellu. Cù a latte, l'aria entra in u stomacu di u babbu, chì puderà pruvucari u dulore. Per evienà u soffrenu di u zitellu, dopu l'alimenta, hè necessariu à reprocheghju cù una "colonna" - u babbu sputarà, u sputitu di l'aria sera fora, è permettà dorme tranquillamente. Quistanu a question: cumu si mantene a colonna di u culuneddu? Hè assai sèmplice - pigliate u capu in verticalmente, fate u coddu di u zitellu in a so spalla, mantene a testa è u collu cù una mano, è l'altri culo è i peri. Stu cunsigliu vicinu cù a mamma hà da ancu u reduzzione di u colicu in u ventu di una foglia.

U zitellu "Baby" pò esse disprezzatu è di fronte à avè , questu permetterà u zitellu per cunziddiranu u so novu habitat - una manu à u piumu, allughjendu u palma sottu u so bràcciu, è l'altra pressa à e so gemme.

Cumu aduprà un novu ùn cunnosci micca solu i mammi, ma ancu i pane è tutti i parenti chì venenu cumprenderà cun un petit miracle, perchè in questu pianu di a vita, u zitellu si forma a so spina è u sistema musculoskeletore entero. Allora, hè necessariu di sustegnu u collu è a testa di u zitellu, cambia a pusizione da a manu ghjustu à a manca, perchè chì u zitellu ùn sviluppa una visione unica. E senza mancanza, mamma, surrisu è parlà à u vostru pocu miraculu. Pudete diventà un novu pozzu alluntanà a testa in u colpu , tenendu a listessa mani cù a so sporta, è tenendu u zitellu cù l'altra banda per u culo è i peri. Solu in u codu finiscenu pudete mette u collu di i migghiori, ma prima di sviluppà face à l'incuntràveru, cun una mane, presioni u zitellu à voi stessu, è u sicondu, trà e pedernamenti, mantene a tòra è l'stomacu.

Cumu piglià un criaturu avutu per ùn esse micca scappatu l'attenzione di i parenti. Nisun movement sudden, insecurities, è necessariu dui mani. Questa hè a regula fundamentale per tutti. U zitellu chjinatu in u spalle? Portonu una palma sottu u culo, l'altru sottu à a testa, è pianu pianu pianu, cunfurmendu chì a cima di u babbu era più altu ch'è i sacrificadori. Sì u mulinu restu nantu à u panicu, aghjustemu una mano à u piumu, tenendu a palma di u collu, è mette l'altra mano sottu a panna.

Prucessu di l'acqua

Un altru prucessu impurtanti trasfurmeghja cunfusione à e mamma senza sapienti dopu a purtata di l'ospicariu - pa L'urdinamentu sò assai impurtante per i zitelli, cù l'aiutu di elli s'adattendu à e novità di e cundizzioni di a so esistenza, è questu hè cura supplementu per a pelle di migliori è una manera di appaciguà. Ci hè parechje manere di manera di mantene un novu in a natazioni. Prima - cun una mano ti manteneu u zitellu da a testa, u collu è da a volta, è l'altru pruteghja l'ass è i peri. U sicondu, più còmode per voi è u zitellu - a testa di u zitellu hè nantu à u vostru antenatu, è l'u spalla finu à voi in u to palme. Stu metudu hè megliu cumu perchè u zitellu pudarete moverse liberamente in l'acqua, per allughjassi di i musculi, è avete in questu mumentu cù u to listinu, lavate i migghiori. Infurmazioni nantu à a manera di mantene un picciottu novu mentre u lavatu hè necessariu per voi in u ospitalu. Cusì, ponu u zitellu nantu à a manca, basta chì site à dirittu, aghjunghje l'ombre è u polu di l'articule per a spalla, è lavate i vostri picciotti cù a vostra diritta. Mummia, ùn si micca scurdatu chì duvete lavare in a direzzione da u fronte à u ritornu, perchè chì a microflora intestina ùn tocca à i genitori.

È, finarmenti, aghjunghje cumu ùn pò micca mantene un novu. Ricurdativi di e regule simplici: ùn permettenu micca a testa di u zitellu per esse rimette, è i manichi è i peri chjappini, è in nisun cundizione hè bisognu à cullà u foglie sottu à u lavapu - i so articuli sò sempri debbuli.

Hè struvatu i so figlioli, anu ponu purtà nantu à e so mani, perchè tombà i figlioli amparate un novu mondu per elli.