Upbringing di un ziteddu à un annu

U primu annu di a vita di u zitellu hè u più difendenti, è à u listessu tempu u più rispunsevuli. In parallele cù nudi di notte pisci, chì sò tantu difficili per u corpu di a donna, hè necessariu di seguità a salute, nutrimentu è sviluppu di u zitellu. Cumu gestionà tuttu è ùn ne serebbe missu tutte e cose chì l'educazione di u zitellu sotto 1 annu? Parlamemu cusì in u materiale di u ghjornu.

U criaturu in 1 annu

Parechji ghjovani parenti pensanu chì quandu u zitellu hè chjuca, ùn capisce micca qualcosa è ùn capisce micca. Questu hè l'intruduzione più prufonda. A psicoluggìa di u criatu di zitelli à un annu deve esse basatu nantu à l'observanza di parechji principii impurtanti:

  1. I dui parenti hanu da esse implicati in u zitellu. A spessu chì senti chì crià u zitellu ùn hè "micca un affari di un omu". Per una banda, i primi misi di vita, u zitellu ùn deveria più cà a so mamma. Ma a cumpagnia di l'omu duranti stu piriodu hè di furnisce à a mamma cù tutte l'assistenza pussibuli, perch'ellu hà l'oppurtunità di guadagnà forza è restu. Inoltre, dopu à sei mesi, u zitellu face una idea di a famiglia. Dunque, a presenza di u babbu hè impurtante.
  2. In u primu annu di a vita, hè impurtante per aiutà à u zitellu sviluppà bè è manghja in secca cum'è età. Ùn aiuta micca à u zitellu pusendu, pusendu a testa, o cullà nantu à i so pedi. Questu pò conduce à a patologia, perchè ossi è i musculi ùn sò micca forti.
  3. L'educazione di i zitelli d'1 annu di a vita deve esse in pezzu intimu cù a mamma. Questu participeghja à u so sustegnu emutivu ghjianu è u sviluppu mentale. In u stessu tempu, pruvate à piglià u zitellu in i vostri brazzi, quantu sempre pussibule da 4 mesi, perchè ellu hà l'uppurtunità di sviluppà fisicu. Hè abbastanza solu per esse in u so campu di visione.
  4. Circundente da 9-11 mesi u zitellu face a paura di l'altri. Hè attaccatu à quellu chì vede più spessu. Per quessa, se una babulia hè attaccata cun ellu, puderia diventà più vicinu da ellu da i so genitori.
  5. Un altru principiu impurtante di crià i zitelli in u primu annu di a vita hè u sviluppu di memoria è a sèntria. Da a so nàscita cù u zitellu hè necessariu di parlà è di utilizà parechji sonori, inclusi i rittliche. Quandu u zitellu ùn andava da camminà, ùn ripetirete e so silabbe nantu à ellu. U zitellu puderete crede chì hè necessariu di parlà, è questu quì anu da guidà à i difetti di parlà.
  6. Pruvate micca di rinunzà a buntà durante u primu annu di vita. Solu u latte maternelle aghjusta à rinfurzà l'immunità di u zitellu. Lure ùn deve esse presentatu da 6 mesi dettu à a tavola di prudutti permessi.

Per capisce claramente a manera di crià un ziteddu duranti un annu, diviscerà stu prucessu in parechje stadiu:

Finu à 3 mesi. In u primu periudu di l'educazione da 0 à un annu, hè impurtante formate l'abitudini seguenti in u zitellu: per adurdindu nantu à a strada senza un chipmunieri, spesite qualchì tempu in u solu ghjustu, dimustrà a mamma chì hè l'ora di cambià u diaperu, navigate in l'espai cù so parolli è visione. Inoltre, hè impurtante per cumincià ogni matina cù l'assistenza higienica, accustome à u zitellu à a limpezza. Hè impurtante ancu di cambià u diaperu in u tempu. U zitellu sanu apprinneru di mantene a testa è cammina.

Finu à 6 mesi. U tempu di preparà u zitellu per un discursu future. Includite a musica classica, canzoni di i zitelli. Attenti à i zitelli di u zitellu: u rustling da foglie, u cantu di i pani, u scrusciu di e carichi. Aiutà u zitellu per cunnosce u mondu cun elli. In questu tempu hè impurtante ghjucà cù u zitellu. Ma solu à u tempu chì dorme è alimenta. Pruvate di ririri più cù u zitellu. In cun l'alegria di u zitellu in cumunicà contru à a psique, i fundatori di a moralità sò stati.

Finu à 9 mesi. U piccione ferma assai attiva. Cumincia à rintra, à pusà è à parechji zitelli sò digià principiatu à caminari. U più impurtante in questa stadiu di a criatura elementale hè attività fisica. À questa età, pudete piglià accustomà un zitellu à un pezzu è lavate i to mani, prima di manghjà. Dopu assai u zitellu serebbe utilizatu à queste prucessu, è diventanu a norma. U zitellu deve esse capace di vede quì u panu, l'ochji, l'aricchi, i denti. Prima nantu à tè, da ghjente in ghjucate è un pocu più tardi nantu à sè stessu. Hè impurtante ancu di insignà u zitellu "drittu" per ghjucà: u bulu è a màquina chì deve pudete rinuverà, è per trasladà a ghjula, avete bisognu di pressu u buttone. À a stessa età, pudete insegni à u zitellu a parolla "impussibile". Assicuratevi spiegariè chì vo pruibitanu questu o quella accion.

Upbringing per un annu. U zitellu sianu attivamente à stà per andà. Assicuratevi chì u zitellu ùn falà in cascita. Ùn avete micca briunatu quandu u zitellu ùn cascanu, altri di scantariallu, è ùn pruibisce di caminari. Hè impurtante ancu di insignà à u zitellu à scaccià una machina per ellu stessu, cullà una cosa comestible è manghja, batti cù un martellatu in u pavimentu, etc. Fighjà u zitellu in diversa forma, culore è struttura di l'oggetti. A quantu pussibuli cun ellu in i ghjacci di ghjucà. Praise your baby when he has something to do. Formate l'attitudine tipica di u zitellu versu i parenti. È ricurdate di u principale - u to figliolu, prima di tutti, copie u cumpurtamentu da i so genitori.

Se decide u studiu di i metudi pedagogichi di crià i zitelli à un annu, i seguenti approcqui moderni è l'autori vi aiuterà: a tecnica di Maria Montessori, Leonid Bereslavsky, a pedagogica Waldorf è a tecnica Glen Doman.